Historia marki Lacoste sięga końca lat dwudziestych ubiegłego wieku. Pochodzący z Francji René Lacoste - gwiazda tenisa ziemnego wygrywa zakład z kolegą z reprezentacji. Stawką była walizka ze skóry aligatora i wraz z tą wygraną do Lacoste przylega pseudonim "Aligator", dobrze określający jego zaciekłość i wolę walki na korcie.
Zobacz też: Warsaw Fashion Weekend 2012
W 1933 roku Lacoste wraz z Andre Gillierem - właścicielem największej firmy produkującej we Francji ubrania z dzianiny rozpoczęli produkcję koszulek, które sam Lacoste zaprojektował jako "idealną do gry w tenisa", czyli elegancką koszulkę z kołnierzykiem i krótkimi rękawami, która pozwalała na wygodne poruszanie się na korcie, nawet w upalne dni. Zrewolucjonizował tym samym podejście do sportowych strojów oraz kanonów mody, przedstawiając ten typ koszulki jako ubiór codzienny. W owych czasach koszulka tenisowa noszona na co dzień stanowiła rewolucję w modzie. Stała się symbolem wolności i weekendowego stylu.
Zobacz też: Polskie Dziewczyny Przyszłości. Śladami Marii Skłodowskiej-Curie
Każda z wyprodukowanych koszulek ozdobiona była małym zdobionym logo aligatora, który po pewnym czasie został "zamieniony" w krokodyla. Początkowo produkowane były tylko koszulki do tenisa; z czasem w ofercie pojawiły się również ubiory dla żeglarzy i golfistów.
Zobacz też: Styl Mel C w domu i w pracy - wywiad
Jedne z "klasycznych" kolorów to: biały (pierwszy noszony przez założyciela René), cytrynowo-zielony (limegreen) i czerwony. Główna siedziba firmy znajduje się w Paryżu. Przez długie lata marka była znana głównie we Francji. Dopiero lata 80. przyniosły jej światową popularność. Doczekał tego momentu jaj założyciel, który zmarł w 1996 roku w wieku 92 lat.
Te buty Lacoste kupicie taniej na Markafoni.pl /fot. Markafoni.pl
Zobacz też: Pluszowe mopsy od Valentino?
Lacoste to nie tylko odzież, to także perfumy, buty i akcesoria. Komfort i jakość stały się synonimami marki.
Już teraz obuwie ze znakiem krokodyla można zakupić w internetowym klubie zakupowym markafoni.pl. Warto zajrzeć bowiem kolekcja dostępna jest w cenach obniżonych do 31 %. Kampania wyprzedażowa trwa kilka dni - takiej okazji nie można przegapić. Rejestracja w klubie markafoni.pl jest bezpłatna – wystarczy podać adres e-mail, aby mieć codzienny dostęp do modowych okazji.