Kosmetyki dla dziewczynek

Czyli o ciekawostkach ze świata urody – od męskiego lakieru do paznokci i sztucznych rzęs po kosmetyki dla dziewczynek…
/ 29.11.2011 07:05

Czyli o ciekawostkach ze świata urody – od męskiego lakieru do paznokci i sztucznych rzęs po kosmetyki dla dziewczynek…

Nie wszyscy jeszcze zaakceptowali ideę kremów do twarzy dla panów, choć w rzeczy samej ma to dużo sensu zważywszy na różnice w fizjologii skóry między płciami i zgubne skutki podkradania kremów partnerkom. Tymczasem jednak, na rynku kosmetycznym jest już dostępny lakier do paznokci dla mężczyzn – zupełnie jakby manicure był podstawą testosteronowej toalety. EvolutionMan to pierwsza w historii linia emalii dla panów i to niekoniecznie nastolatków czy artystów. Wedle twórcy, Marco Berardini, zadbane pomalowane paznokcie to niezbędny dodatek do Rolexa i neutralne kolory wcale nie są tutaj wymagane – w końcu każdym powinien mieć możliwość pełnej ekspresji!

 

Jeśli jeszcze nie wiecie, że produkowane są już „manscary” – czyli tusze dla panów i „guylinery” – odpowiednio eyelinery, to na pewno na dodatek z radością powitacie wiadomość, że na rynku pojawiły się już też sztuczne rzęsy dla mężczyzn – Eylure. Który facet chciałby mieć wymalowane oczy z długimi rzęsami? Ponoć Johnny Deep jako kapitan Jack Sparrow był dla panów inspiracją i chętnych jest coraz więcej…

Producent oferuje różne gęstości rzęs i obiecuje iście hollywoodzki look, który widać kusi, bo wedle najnowszych badań 3 miliony panów w Wielkiej Brytanii przyznaje się do noszenia makijażu oczu…

 

Kate Moss może nie jest już najgorętszą modelką wybiegów, ale jej urodowo-modowe imperium rozrasta się w szokującym tempie. Po własnej linii ubrań i kosmetyków (ostatnio nowa linia pomadek London dla firmy Rimmel) 37-letnia mama stworzyła nowy zapach zaadresowany do… dziewczynek. Lila Belle to perfumy nazwane na cześć córki Moss i pachnące mandarynką, frezją, białą lilią i jaśminem. Świeże i kwiatowe mają pomóc nastolatkom nauczyć się jak być kobietą… albo odmłodzić te trochę starsze nastolatki.

 

Pozostając w temacie, amerykańska firma Lip Smacker we współpracy z… dziewczęcą ligą skautów USA wypuściła na rynek linię błyszczyków dla ośmiolatek. Pięć apetycznych smaków obejmuje miętuski, masło orzechowe, masło czekoladowo-orzechowe, kokos z karmelem oraz maślane ciasteczka. Przedstawiciele organizacji skautów bronią swojej decyzji mówiąc, że błyszczyki realizują ich misję… Hm!