Od 7 lat zawodowo związany z e-commerce i e-marketingiem. W latach 2006-2010 dyrektor ds. promocji i rozwoju największej, niezależnej apteki internetowej Domzdrowia.pl (21 miejsce wśród e-sklepów w Polsce). W ramach obowiązków odpowiedzialny początkowo za rozwój e-commerce (oprogramowanie, wzrost odwiedzalności i sprzedaży apteki, program lojalnościowy dla klientów), a następnie za tworzenie i prowadzenie kampanii komunikacyjnych i prosprzedażowych dla producentów farmaceutycznych.
Obecnie właściciel agencji e-marketingowej Fresh Pharma, zajmującej się kompleksową promocją leków i kosmetyków w internecie. Pasjonat efektywnych, innowacyjnych rozwiązań w zakresie e-dystrybucji i e-handlu. Autor bloga o aptekach internetowych www.eapteki.info, na którym porusza tematy dotyczące rynku e-aptek, jego wartości, perspektyw, głównych graczy itd. Blog to również porady z zakresu promocji i marketingu apteki w Internecie, a także inspiracje w zakresie możliwości e-handlu jako nowoczesnego kanału dystrybucji i promocji produktów farmaceutycznych.
Blog: www.eapteki.info