Najlepszy jadłospis odchudzający na tydzień dzień po dniu

Sprawdź, jak komponować posiłki, by dostarczały wszystkich wartości odżywczych. A do tego pomagały tracić na wadze!

Menu dietetyczne na tydzień: środa
Śniadanie: jajko na miękko, 2 kromki chleba pełnoziarnistego z łyżeczką margaryny, 2 listki sałaty, pół papryki, pomidor
II śniadanie: garść orzechów włoskich, pomarańcza
Obiad: pstrąg w pomidorach, brokuły, kalafior i marchewka gotowane na parze z łyżką oleju rzepakowego
Kolacja: surówka z 2 marchewek, jabłka i garści nasion dyni
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (14)
/23.05.2015 19:50
Nie stosuje żadnych diet. Mój sposób na szczupłą sylwetkę, to parowar, jadam posiłki gotowane na parze i nie mam problemu z nadwaga j ze zdrowiem.
/05.01.2015 17:57
margaryna w diecie, ehh szkoda czytać te bzdury !
/29.12.2014 01:56
Po pierwsze menu na czwartek, piątek i sobotę jest identyczne. Po drugie nie ma podanej gramatury ani nawet przybliżonych ilości produktów, ani przepisów czy sposobu wykonania. Biedny artykuł.
POKAŻ KOMENTARZE (11)