POLECAMY

Trening dla kobiet w ciąży – zestaw ćwiczeń!

Jak ćwiczyć w ciąży? Przedstawiamy trening przeznaczony dla kobiet w ciąży – znajdziesz w nim ćwiczenia wzmacniające, rozciągające, oddechowe i relaksacyjne! Na zdjęciach pokazano, jak prawidłowo wykonywać każde ćwiczenie.
Podane przez nas ćwiczenia możesz wykonywać 2-3 razy w tygodniu w 1-2 seriach (maksymalnie po 8 powtórzeń). Pamiętaj, że liczy się kontrola oddechu, dokładność i precyzja wykonania. Jeśli przed ciążą nie ćwiczyłaś, zacznij od 10 minut rozgrzewki, następnie poświęć 10 minut na ćwiczenia i kolejne 10 minut na relaks. Po tygodniu część ćwiczebną możesz wydłużyć do 10 minut (wydłużaj ją co tydzień o 5 minut). Pamiętaj natomiast, aby trening trwał maksymalnie 50 minut. Nie przesadzaj z intensywnością - w czasie ćwiczeń nie możesz łapać zadyszki i powinnaś być w stanie normalnie mówić!
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (2)
/2 miesiące temu
W Poznaniu polecam treningi z Panią Joanną. Bardziej wykwalifikowanej osoby nie spotkałam. Tutaj można zobaczyć więcej na jej temat lepszytrener.pl/joanna-grochowicz-smartshape/trening-personalny/poznan/trener
/3 miesiące temu
W prawidłowej ciąży jak najbardziej ćwiczenia są wskazane: polecam poczytać trening dla kobiet w ciąży i osób początkujących trenerpersonalny-poznan.pl