Odchudzanie /fot. Shutterstock

Jak odchudzić mężczyznę?

Czy masz wrażenie, że twój ukochany nie jest już tym samym mężczyzną? Nagle zauważyłaś u niego większy brzuszek? Zaczął kupować nowe ubrania, bo w stare przestał się mieścić? Podejrzewasz, że nadwaga może mieć wpływ na jego zdrowie? Dowiedz się, jak odchudzić twojego mężczyznę.
/ 22.06.2012 07:50
Odchudzanie /fot. Shutterstock

Przyczyny nadwagi

Przyczyn nadwagi może być wiele. Najczęstszą jest zła dieta, składająca się z tuczącego, tłustego jedzenia i dużej ilości słodyczy. Nie dość, że powoduje ona kłopoty z wagą, to może poważnie wpływać na zdrowie, wywołując cukrzycę i niebezpiecznie podwyższając cholesterol. Kolejnym powodem nabierania zbędnych kilogramów może być siedzący tryb życia. W dzisiejszych czasach większość mężczyzn pracuje za biurkiem i spędza długie godziny za kierownicą samochodu. Z reguły, po ciężkim dniu, mężczyzna nie ma się już siły na aktywność fizyczną.

Polecamy: Męski trening, czyli jak schudnąć i poprawić kondycję

Dieta

Nie bądź zbyt radykalna w swoich działaniach. Pamiętaj, że nie każdy mężczyzna z radością zgodzi się na obiad składający się z marchewki i szklanki soku pomidorowego. Zmiany wprowadzaj stopniowo. Jeżeli robisz ukochanemu kanapki do pracy, zastąp tłustą wędlinę czymś chudym. Zrezygnuj też z żółtego sera, a zamiast tego dodaj do kanapek więcej warzyw. Możesz również zamienić białe pieczywo na razowe.

Jeżeli twój facet je obiady na mieście, namów go, żeby zrezygnował z fast foodów. Zamiast tego poszukaj w okolicy jego pracy miejsc, gdzie można zjeść coś zdrowego – pożywną sałatkę lub domowy posiłek.

Gotując obiady pamiętaj, aby były one nie tylko lekkie, ale również smaczne i sycące. Mężczyzna nie zgodzi się na zmianę jadłospisu, jeżeli będzie musiał wiecznie chodzić głodny. Nie kupuj słodyczy – jeżeli nie ma ich w domu, to nie będą kusić twojego ukochanego. Sama również staraj się nie podjadać, dzięki temu jemu również będzie łatwiej.

Ruch

Nawet najlepsza dieta nie będzie skuteczna bez wysiłku fizycznego. Kup swojemu ukochanemu karnet na siłownię lub basen. Postaraj się chodzić z nim na te zajęcia, żeby nie czuł się samotny. Jeżeli chcesz być bardziej subtelna, są inne sposoby, żeby nakłonić mężczyznę do ćwiczeń. Możesz na przykład zaproponować wyjście na paintball lub ściankę wspinaczkową. Postarajcie się też biegać i chodzić na długie spacery. Mobilizuj go i chwal za włożony w ćwiczenia wysiłek i doceniaj każdy zrzucony kilogram.

Zobacz też: Jak spalać tłuszcz bez utraty masy mięśniowej?