Figura jabłko - jak ćwiczyć by schudnąć fot. Fotolia/kolaż Polki.pl

Figura jabłko - jak ćwiczyć by schudnąć

Zobacz jak ćwiczyć, jeśli twoim największym problemem jest... troszkę za duży brzuszek. Oto trening dobrany specjalnie dla ciebie!
Agata Bernaciak / 22.06.2018 13:18
Figura jabłko - jak ćwiczyć by schudnąć fot. Fotolia/kolaż Polki.pl

Twój problem to niewielki biust, za to spory brzuszek i brak wcięcia w talii. Biodra masz szerokości talii lub węższe, a nogi normalne.

Jak ćwiczyć?

Idealny trening kardio dla ciebie to nordic walking (najlepiej w pagórkowatym terenie). Uruchamia nie tylko nogi, ale i górną część ciała, pozwalając szybciej spalić tkankę tłuszczową z brzucha. Mięśnie tułowia pomoże ci wzmocnić pilates lub joga.

Ćwiczenie na płaski brzuch

Połóż się na brzuchu i oprzyj stopy na palcach. Połóż przedramiona na podłodze równolegle do siebie tak, aby łokcie znajdowały się po bokach piersi. Zrób wdech i napnij mięśnie brzucha. Z wydechem unieś biodra i ułóż ciało w linii prostej, utrzymując ciężar na przedramionach i palcach stóp.

Wytrzymaj w tej pozycji 30–60 sekund, oddychając spokojnie. Wróć do pozycji wyjściowej, odpocznij chwilę i powtórz ćwiczenie 10 razy.

Ćwiczenie na smukłą talię

Połóż się na plecach, oprzyj ręce za głową i unieś ugięte nogi. Zrób wdech i napnij mocno mięśnie brzucha. Z wydechem unieś tułów i zbliż lewy łokieć do prawego kolana. Robiąc kolejny wdech wróć do pozycji wyjściowej. Z wydechem unieś tułów i zbliż prawy łokieć do lewego kolana.

To jest jedno powtórzenie. Zrób jeszcze 11, odpocznij i powtórz całą serię.

Zobacz także:
Top ćwiczenia na wcięcie w talii [video]
5 trików na wąską talię
Jak wyszczuplić talię?

Napisane na podstawie tekstu autorstwa Katarzyny Gwiazdy-Iwańskiej, zamieszczonego w miesięczniku Vita