Czartoryska i Niemczycki: Zdradzamy sekrety ślubu roku

Anna Czartoryska, Michał Niemczycki fot. ONS
Milioner i księżniczka szykują wydarzenie z wielką pompą. Przebiją Kwaśniewską?
/ 28.03.2013 22:54
Anna Czartoryska, Michał Niemczycki fot. ONS

Wydarzenie roku – tak ślub Anny Czartoryskiej (29) i Michała Niemczyckiego (32) zapowiadają media. Mówi się, że pod względem rozmachu ma przebić ślub Aleksandry Kwaśniewskiej i Kuby Badacha. Czy tak będzie? Zakochani nie zdradzają szczegółów, ale ich milczenie tylko podgrzewa atmosferę. „Flesz” dowiedział się, że ceremonię planują na 8 czerwca – na ten dzień są zapisani w księdze ślubów w warszawskim kościele w Lasku Bielańskim (tym samym, w którym ślub brali Piotr Adamczyk i Kate Rozz).


– To bardzo prawdopodobne, że pani Anna weźmie ślub w naszej parafii – powiedziała nam osoba z kancelarii kościoła.



Możliwe jednak, że para ma też zarezerwowany termin w innej świątyni, bo Czartoryska wielokrotnie podkreślała, że w tym ważnym dniu chciałaby uniknąć medialnego szumu. Czy to się uda? Ponoć na samo wesele ma być zaproszonych ponad 400 osób… Na dziennikarskiej liście miejsc, które spodobały się zakochanym, są pałace w Jabłonnie i Łochowie czy hotel Sobienie Królewskie pod Warszawą.

Tajemnicą owiana jest również ślubna suknia przyszłej panny młodej. Ponoć nawet koleżanka i stylistka Ani Zosia Ślotała nie wie, na co ostatecznie zdecyduje się Czartoryska. Na pewno będzie stylowo i elegancko, ale czy klasycznie? Czartoryska w ciągu ostatnich miesięcy zmieniła swój styl. „Miałam dosyć konserwatywne podejście do mody. Uważałam, że do długiej sukni pasuje tylko szal, a Zosia przekonała mnie, że lepiej wygląda skórzana ramoneska”, przyznała w jednym z ostatnich wywiadów. I rzeczywiście, w stylizacjach Ani jest teraz więcej odwagi i rockowych akcentów. Wygląda bardzo seksownie! Nic dziwnego, że została twarzą marki Guess by Marciano.

Co ciekawe, do tej pory markę reklamowały gwiazdy światowej sławy, m.in. Claudia Schiffer czy Carla Bruni. Czartoryska jest pierwszą ambasadorką, która ma promować Guessa na lokalnym, polskim rynku.

 

– Jest oczywiście piękną kobietą, ale wybraliśmy ją przede wszystkim dlatego, że ma nieskazitelny wizerunek – mówi Anna Pawlik, menedżer ds. PR marki Guess by Marciano.



I nie ma wątpliwości, że aktorce udało się go zbudować przede wszystkim dzięki… dyskrecji.

(KG/Flesz)

Redakcja poleca

REKLAMA