Wyjatkowy but CONVERSE SUPA(kicz)

W ramach projektu Converse 1(HUND)RED Artists powstał wyjątkowy but zaprojektowany przez francuskiego graficiarza Supakitcha. Na białym płótnie umieścił on 100 włochatych zwierzątek – EMOTIKONÓW – jak nazywa je Supa, które symbolizują życie oraz uczucia.
/ 09.09.2008 22:57
W ramach projektu Converse 1(HUND)RED Artists powstał wyjątkowy but zaprojektowany przez francuskiego graficiarza Supakitcha. Na białym płótnie umieścił on 100 włochatych zwierzątek – EMOTIKONÓW – jak nazywa je Supa, które symbolizują życie oraz uczucia.

Emotikony to nieodłączny element sztuki tego wybitnego młodego francuskiego graficiarza, który mówi o sobie „Jestem trochę jak bohater komiksów – średniak Joe w dzień, który w nocy otrzymuje nową tożsamość i pokazuje pełnię swoich zdolności”. Mityczne zwierzątka pojawiają się w jego sztuce ulicznej i obrazach, które były wystawiane na całym świecie. Jak mówi twórca „Czasem jesteś szczęśliwy, czasem płaczesz, ale ciągle żyjesz. Walczyć z AIDS to znaczy nie tracić nadziei. A nadzieja to życie”.
Cena 199 pln.
Wyjatkowy but CONVERSE SUPA(kicz)
Converse Inc. z siedzibą w N. Andover, Massachusetts powstał w 1908 r. i od tamtej pory uznawany jest za markę z tradycją i bogactwem modeli takich jak Chuck Taylor® All Star®, Jack Purcell® czy One Star®. Obecnie Converse ma w swojej ofercie szeroką gamę odzieży i obuwia dla kobiet i mężczyzn. Produkty tej marki sprzedawane są w ponad 160 krajach.

Program (Product) RED został stworzony przez Bono (wokalistę U2) oraz Bobiego Shriver’a. Firmy, których produkty posiadają znak (Product) RED przeznaczają znaczny procent sprzedaży albo część zysków z linii oznaczonych znakiem (Product) RED do Światowego Funduszu walki z AIDS, gruźlicą i malarią. Obecni partnerzy to: American Express (tylko Wielka Brytania), Apple, Converse, GAP, Emporio Armani, Motorola i Hallmark.
Od wiosny 2006 inicjatywa (RED) pozyskała ponad 50 milion dolarów dla Światowego Funduszu.

Redakcja poleca

REKLAMA