7 absolutnych must-have w czasie kinderbalu!

Organizacja kinderbalu to nie lada wyzwanie dla rodziców i samego dziecka. Oto o czym musisz pamiętać w zaledwie 7 podpunktach!

7 absolutnych must-have w czasie kinderbalu! fot. fotolia

1. Organizacja kinderbalu - zaproszenia

Napisz na kartce z bloku, gdzie i kiedy będzie przyjęcie, i poproś dziecko, aby coś obok narysowało. Zrób fotkę i skopiuj całość na kolorowej drukarce.

2. Organizacja kinderbalu - miejsce do zabawy

Rozbrykane urwisy ściśnięte na małej, najeżonej przeszkodami przestrzeni (szklane szafki, kanciaste ławy, wazony) to kiepski pomysł. Wynieś co się da i zwiń dywan.

3. Organizacja kinderbalu - dekoracje

Wystarczy chmura baloników i trochę serpentyn, by... pokój przeobraził się w salę balową. Można też zmienić go w komnatę księżniczki (nakryj fotel błyszczącą tkaniną, stanie się tronem) czy statek (przyczep do krzesła ster z kartonu, rozepnij żagle z prześcieradła, postaw piracki kufer ze słodkimi skarbami).

4. Organizacja kinderbalu - plastikowa zastawa

Na każdym kinderbalu talerz lub kubek ląduje na podłodze. Na co komu okruchy szkła?

5. Organizacja kinderbalu - aparat fotograficzny

Nie może go zabraknąć. Poluj na ciekawe momenty: maluchy oglądające coś z rozdziawionymi buziami, umazane bitą śmietaną, robiące śmieszne miny…

6. Organizacja kinderbalu - fajny prezent

Nie zapomnij o nim w ferworze przygotowań do imprezy. Smyk liczy na urodzinowy prezent, nawet skromny!

7. Organizacja kinderbalu - kawa dla rodziców

Jeśli zostają u was, przygotuj dla nich drobny poczęstunek i poznaj ze sobą.
Jak poznać czy dziecko ma problemy w szkole?
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)