Warsztaty dziennikarskie - branża mody

Warsztaty dziennikarskie fot. serwis prasowy
Dowiedz się jak budować markę w mediach, jak rozmawiać z dziennikarzami i jak wyglądają kulisy pracy w redakcjach telewizyjnych
/ 15.02.2013 16:22
Warsztaty dziennikarskie fot. serwis prasowy
Warsztaty dziennikarskie to cykl 5 warsztatów prowadzonych przez cenionego eksperta - Pana Michała Tracza, dziennikarza radiowego i telewizyjnego, który relacjonował najważniejsze wydarzenia w kraju i na świecie.

Na warsztatach dowiesz się wszystkiego, o o czym muszą wiedzieć:

  • pracownicy działów marketingu i PR,
  • właściciele firm branży fashion,
  • agencje eventowe,
  • osoby odpowiadające za sprzedaż w firmie modowej,
  • pasjonaci dziennikarstwa, którzy chcą zrobić karierę w mediach.
Warsztaty skierowane są do osób, które zamierzają współpracować z mediami - w tym modowymi i life stylowymi - do tych, którzy myślą o założeniu własnej firmy odzieżowej. Podczas warsztatów praktyczne porady znajdą również osoby zamierzające rozpocząć pracę w branży odzieżowej bądź już pracujące w ramach fashion, w tym agencjach eventowych. Pan Michał Tracz kieruje swoje warsztaty również do tych, którzy marzą o pracy w mediach i chcą poznać zasady pracy dziennikarzy i tajniki zawodu.

Uczestnicy nauczą się nie tylko, jak prowadzić skuteczną komunikację z mediami, udzielać wywiadów, występować przed kamerą, ale też jak napisać nośne informacje prasowe i organizować atrakcyjne konferencje prasowe. Dzięki warsztatom każdy uczestnik będzie umiał odpowiedzieć na pytanie, czego oczekują dziennikarze i jak wykorzystać tę wiedzę, by odnieść sukces własny lub reprezentowanej przez siebie marki.

Cały kurs składa się z następujących modułów:


Moduł I
  • jak występować przed kamerą
  • jak budować newsa
  • czego oczekuje od nas dziennikarz
  • jak zbudowany jest program informacyjny
  • najważniejsze zasady w komunikacji z mediami
  • jak pisać informacje prasowe
Moduł II
  • poznaj oczekiwania dziennikarza względem rozmówców
  • jasne i zwięzłe formułowanie myśli przed kamerą
  • jak nie dać się sprowokować dziennikarzowi
  • jak nie zostać zmanipulowanym
Moduł III
  • Organizacja konferencji prasowej
  • Social Media w biznesie
Moduł IV
  • ćwicz rozmowę na żywo przed kamerą
  • właściwy dobór słownictwa do odbiorcy
  • jakie są rodzaje wywiadów
  • techniki relaksu i koncentracji przed wejściem na wizję
Moduł V
  • Jak dobrze wyglądać na wizji. Jakie kolory i strój lubi oko kamery
  • Jakie warunki sprzyjają a jakie utrudniają udzielanie wywiadów
  • Vademecum rzecznika prasowego i pracownika PR
  • Kluczowe zagadnienia prawa prasowego

Cena za moduł:

  • 575 zł/ początkujący,
  • 735 zł/ zaawansowany

Redakcja poleca

REKLAMA