Po raz kolejny jako pierwsze prezentujemy nowinki modowe dla naszych czytelniczek. Tym razem premierowo na Polki.pl możecie zobaczyć zdjęcia 40-letniej Agaty Buzek w kampanii wizerunkowej kultowej polskiej Nenukko. Jak oceniacie efekt tej współpracy?
Więcej ekskluzywnych treści na Polki.pl
Agata Buzek dla Nenukko
Jesienna kolekcja ubrań z metką Nenukko wpisuje się w niepokojącą wizję przyszłości, w której przyroda została całkowicie wyniszczona przez silną eksploatację człowieka. Obecność Agaty Buzek w roli modelki jest w tym kontekście szczególnie znacząca. Aktorka i modelka jest działaczką na rzecz praw człowieka, aktywną wegetarianką broniącą praw zwierząt i osobą regularnie angażującą się w lokalne i ogólnopolskie akcje społeczne.
fot. Łukasz Ziętek
Artystyczny komentarz projektantek
W sesji wizerunkowej marki piękna i wyjątkowa 40-latka wciela się w rolę człowieka przyszłości, który dąży do odzyskania swojej pierwotnej więzi z naturą - balansu. Jak można się domyślić, ujęcie tego jakże trudnego i aktualnego tematu nawiązuje do ostatnich wydarzeń związanych z planem zwiększenia pozyskiwania drewna z obszaru Puszczy Białowieskiej. Jak same określają to projektantki brandu - ich najnowsza kampania zdjęciowa jest artystycznym komentarzem do tego kontrowersyjnego projektu.
Co znajdziecie w nowej kolekcji?
Linia utrzymana jest w typowym dla Nenukko klimacie. W kolekcji dominują kolory ziemi – paleta złamanych zieleni, brązów i beżu. Gamę przełamują odcienie błękitu i granatu pojawiające się w pasiastych wzorach. Użyte materiały to głównie drelichy i dzianiny, pojawiają się też popeliny i lekka dzianina bluzkowa.
fot. Łukasz Ziętek
fot. Łukasz Ziętek
fot. Łukasz Ziętek
fot. Łukasz Ziętek