Lunch prasowy Luksja z udziałem naszej redakcji

Dowiedzcie się więcej o akcji #takajestem

fot. serwis prasowy Luksja
12. marca w słoneczne popołudnie miało miejsce bardzo miłe spotkanie. W siedzibie naszego wydawnictwa odbył się lunch prasowy marki Luksja. Spotkaniu towarzyszyła prezentacja nowej odsłony żeli pod prysznic z linii Care Pro oraz ogólnopolskiej akcji #takajestem.

Lunch prasowy Luksja

Linia żeli pod prysznic Luksja Care Pro

To propozycja dla aktywnych kobiet, które nie mogą pozwolić sobie na czasochłonną pielęgnację, a mimo to chcą zadbać o odpowiednie nawilżenie i wygładzenie swojej skóry. To kosmetyki nowoczesne i wielofunkcyjne, które kompleksowo pielęgnują skórę już podczas mycia. Połączenie kremowego mleczka pod prysznic ze składnikami balsamu do ciała jest gwarancją pielęgnacji na najwyższym poziomie, a naturalne ekstrakty owocowe zapewniają zastrzyk energii na cały dzień


Ponadto przybyli goście a w tym nasza redakcja, zapoznali się z towarzyszącą relaunchowi marki  Luksja trwającą od stycznia 2015 roku akcją #takajestem, której głównym celem jest dotarcie do jak największej liczby kobiet w różnym wieku, o różnorodnych gustach i zainteresowaniach i zaproszenie ich do wspólnego stworzenia portretu współczesnej Polki. Akcja #takajestem to nowa strategia komunikacji marki z konsumentkami, opierająca się w pełni na dialogu. Luksja zaprasza swoje użytkowniczki do rozmowy o percepcji urody Polek, o pielęgnacji, a także o wyzwaniach przed jakimi stoją  kobiety we współczesnym świecie. Luksja przeprowadziła sondaże wideo w kilku miastach, a w Internecie zamieściła ankietę, na którą odpowiedziało ponad 5 tysięcy kobiet.

Luksja
Tagi: luksja
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)