POLECAMY

Test na gibkość

Zastanawiasz się, czy twoje mięśnie są dobrze rozciągnięte? Sprawdź się w naszym strechingowym teście!

Test na gibkość
Stań na baczność. Nie zginając nóg w kolanach, zrób płynny, powolny skłon w przód. Potem postaraj się wykonać czynności utrudniające ćwiczenie. Ale uwaga! Podane niżej czynność rób w odpowiedniej kolejności. Wtedy przy ostatnim ćwiczeniu, które udało ci się zrobić, odczytaj wynik.

Ćwiczenie nr 1
Chwyć oburącz za kostki - wynik: jesteś słabo rozciągnięta

Ćwiczenie nr 2
Palcami obydwu rąk dotknij palców u stóp - wynik: jesteś miernie rozciągnięta

Ćwiczenie nr 3
Czubkami palców dotknij podłogi - wynik: jesteś dostatecznie rozciągnięta

Ćwiczenie nr 4
Wszystkimi palcami dotknij podłogi - wynik: jesteś dobrze rozciągnięta

Ćwiczenie nr 5
Połóż dłonie na podłodze - wynik: jesteś bardzo dobrze rozciągnięta

Ćwiczenie nr 6
Dotknij głową do kolan - wynik: jesteś wybitnie rozciągnięta
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (9)
/8 lat temu
prosze jakie wszystkie gibkie, ja ledwo dotknelam wszytskimi palcami podlogi, czyli wypadlam prawie dobrze :]
/8 lat temu
wybitnie bez wysiłku. ale hm. dla mnie to dosyć normalne, codzienne. ; p aa wtrącając do twojej wypowiedzi, to aby zrobić tenże mostek, trzeba mieć szczególnie wypracowaną równowagę.
/8 lat temu
Ja potrafie odrabiac zadania domowe trzymajac glowe przy kolanach
POKAŻ KOMENTARZE (6)