Artystka, a w szczególności jej fenomenalne nogi zaistnieją jako główny element holistycznej kampanii marketingowej zaplanowanej na 2011 rok, która będzie wspierać produkty z portfolio marki Venus, takie jak np. maszynka do golenia Venus Riviera - również na polskim rynku. Kampania z udziałem Jennifer Lopez będzie realizowana w mediach, w miejscu sprzedaży produktów, obejmie także działania PR. Pojawi się także specjalny remake legendarnego utworu „Venus” w jej wykonaniu.
“Marka Venus inspiruje kobiety i przemawia do bogini, która jest w każdej z nas” – mówi Lopez, „Wszystkie możemy nią być na swój własny sposób, i olśniewać tym, co w nas najlepsze. Venus sprawia, że moje nogi są piękne i gładkie, a ich wygląd dodaje mi pewności siebie i sprawia, że czuję się niczym prawdziwa bogini”.
“Jennifer jest boginią z Venus, w każdym znaczeniu tego słowa. Jest najdoskonalszym uosobieniem tego, co tę markę charakteryzuje, czyli wszechstronności kobiet” mówi Sonia Fife, General Manager, Global Venus, P&G Beauty. “Nie jesteś boginią tylko w ważnych momentach swojego życia, ale również tych mniej istotnych. W tej kampanii, Jennifer jest po prostu sobą, jest boginią w każdym calu - zarówno wtedy, gdy relaksuje się w domu w towarzystwie swoich dzieci, a także wtedy, gdy występuje na scenie, prezentując swe fantastyczne nogi godne gwiazdy rocka.”
Jennifer dodaje: “ Muzyka jest moją największa pasją, dlatego ucieszył mnie fakt, że mogłam nagrać swoje wykonanie legendarnego utworu pt. „Venus” , która będzie stanowiła istotny element tegorocznej kampanii. To cudowne, że poprzez ten utwór mogłam wyrazić swoją pasję i kreatywność. Mam nadzieję, że udało mi się w ten sposób zainspirować kobiety na całym świecie, by uwierzyły w siebie i realizowały się w tym, co kochają robić najbardziej”.