zbyt długa miesiączka

-
napisał/a: - 2007-12-30 19:53
21 grudnia dostalam okres.
Dwa dni wczesniej mialam dziwne plamienia sadzilam, to to juz okres bo bolal mnie brzuch jednak okres sie nie rozkrecał. Wczesniej nie mialam plamien przed okresem.
21 dostaalm okres, byl bardzo obfity, bylo mi slabo i bardzo zle sie czułam. W Swieta się rozchorowałam , kilka dni lezalam w lozku...od wczoraj jestem na nogach i nadal mam okres jest bardzo skary ale jednak mam zabrudzona wkladke nie wiem co sie dzieje... pierwszy raz mam cos takiego.Mam raczej regularne okresy ktore trwaja 7 dni a dzisiaj mija juz 9 dzien ... Mialyscie moze tak kiedys bo jestem zaniepokojona...Dodam,ze caly czas odczuwam lekki bol brzucha jak przy miesiaczce. Moze dlatego,ze 4 dni lezlaam plackiem i krew nie splywała ??
napisał/a: iwa2 2008-01-08 08:01
nie wiem co jest przyczyną ale miałam podobna sytuację.
Zawsze miałam długie @ ale kiedyś skończył się po 3 dniach, pomyślałam, że od teraz będą krótkie. Nic z tego bo za tydzień pojawiła się ponownie i trwała 9 dni. To zdarzyło się tylko raz, też nie wiedziałam dlaczego, może tak po prostu ma być.
Brałaś jakieś tabletki w trakcie choroby?
-
napisał/a: - 2008-01-08 11:25
Wiecie ...problem już się rozwiązał...trwała 3 dni dłuzej niż zwykle...może dlatego,ze w tym czasie byłam chora,bralam rozne leki i lezalam non stop w łóżku...

[ Dodano: 2008-01-08, 17:55 ]
JEdnak problem sie nie rozwiazał....
Dzisiaj mija 18 dzien od dnia kiedy dostalam okres...po 10 dniach sie skonczyl...a teraz czuje bol w podbrzuszu az do nogi mi promieniuje...dodatkowo mam gesty bialy sluz,ciagnacy sie czuje sie strasznie...Co to moze byc??
Wczesniej nie meczyly mnie take dolegliwosci
napisał/a: millo1 2008-01-09 17:56
może to jakaś torbiel. idź do ginekologa...
napisał/a: Murphy 2008-04-07 09:15
Miałam bardzo nieregularne i bolesne miesiączki. Zdarzało się, że okresu nie bylo przez 2-3 miesiące.No i jeszcze ból... nie do zniesienia. Do tego nastroje zmienne, płacz, rozdrażnienie. Masakra. Lekarz przepisał mi tabletki anty na cerę. Cera lepsza, libido też... czekam jeszcze na pozytywne działanie w kierunku wyregulowania okresu. Mam nadzieję, ze sie doczekam... bo te kilka dni w miesiącu mnie naprawde już dobija. Mojego faceta również :(
napisał/a: Alex:) 2008-06-15 14:18
Hej.
Chciałam tylko zapytać, czy może któraś z Was miała coś podobnego i jakie tabletki/leczenie musiała stosować.
Miesiączkuję już bardzo długo (ok. 6 lat) a okres jest regularnie, zawsze zaczyna się tego samego dnia miesiaca, tyle że trwa od 2-3 tygodni, co jest bardzo męczace, bo cały czas jestem osłabiona i blada. Idę do ginekologa jutro, ale chciałam się dowiedzieć, co może być przyczyną i jak to zmienić troszkę wcześniej.
Zmusił mnie do tej wizyty mój wyjazd do Rosji, który jest za tydzień, co moze być dla mnie b. uciązliwe z wiadomych powodów..
Mam tak od 1,5 roku, normalnie miałam około 1 tygodnia.
Mnie to męczy, bo jestem tancerką, a ciągły ból brzucha uniemożliwa mi skupienie sie na tym co mam robic i faszeruje sie tabletkami, no i biegam, a mimo że używam tampony no nie jest zbyt komfortowo.
Pozdrawiam Kochane Forumowiczki:*
napisał/a: jente8 2008-06-15 14:49
Alex:), zdecydowanie powinnaś iść z tym do lekarza, dziwię się, że wcześniej nie poszłaś, skoro to trwa już od 1,5 roku. To bardzo niepokojący objaw i nie można tego zignorować.
napisał/a: Alex:) 2008-06-29 10:05
Współżyłam 4 dni temu ze swoim chłopakiem przyjmując tabletki antykoncepcyjne, bez innego zabezpieczenia. Od wczoraj rana źle się czuje. Mam wysoką temperature, co niecałą godzinę musze biegać do łazienki i najchętniej cały czas bym spała.
Czy możliwe jest, żebym była w ciązy, a objawy były prawdziwe...?
napisał/a: josia 2008-06-29 12:46
hmm..... a może po prostu jesteś chora? ;)
jakaś grypa żołądkowa albo coś takiego....
napisał/a: cinkapooh 2008-07-03 22:13
Z tego co mi wiadomo, to tak se od razu nie możesz być w ciąży, ale jak będziesz u ginekologa to napewno wszystko Ci powie.

Co do okresu 3 tygodniowego, to kochana mogłaś się wykrwawić!!! a Ty nic z tym nie zrobiłaś. Ja mam 3 dni okres ze względu na branie regularnie tabletek antykoncepcyjnych, ale normalny okres bez zażywania niczego powinien trwać 7 dni... no okej czasem 12 i mniej.. ale nie 3 tygodnie!

Mam nadzieję, że jest Ok.

Napisz ( jak tylko będziesz chciała ) jak po wizycie.

Pozdrawiam :*
napisał/a: ollcia25 2008-09-23 16:47
JA również miałam niedawno podobny problem (jak temat wątku).
Miesiączka trwająca 22 dni, byłam u lekarza, przepisał mi tabletki na obkurczenie naczyń krwionośnych i kazał przyjść po tygodniu. Po tygodniu stosoania tabletek krwawienie nie ustało, a lekarz miał akurat wolne wiec wyzyta przesuneła się o tydzien, a krwawienie w miedzy czasie ustało.
Na kolejnej wizycie pan doktor mnie zbadał i powiedział ze wszystko ok, zle że nie jest wróżką wiec dal mi skierowanie na usg (na które musze poczekać jeszcze 2 tygodnie).
Krwawienie ustało ale pojawił się ból, czasami tak silny, że nie mogę się wybrostować, ból pojawia się również w trakcie w stosunku

Jak sądzicie czy to może być objawem torbieli na jajniku? albo zespołu policystycznych jajników?

Narazie czekam na kolejną miesiączke która może sie pojawic w dowolnym momęcie i czasie
napisał/a: pati285 2009-02-03 14:48
mam 3 tygodnie już okres za 2 dniu mam wizytę u lekarza ale nie wiem czy powinnam iść z jednej strony sie boje że może coś jest nie tak wczesniej nie miałam 4 m-c okresu a tera nie chce sie skończyć może ktoś mi mógł cos poradzić?