Ciąża bez Photoshopa

Cake Lingerie (australijska marka produkująca luksusową bieliznę dla kobiet w ciąży) przeprowadziła nietypową kampanię reklamową. Do swojej ogólnoświatowej kampanii zaprosiła „prawdziwe” kobiety - przyszłe mamy, które z dumą celebrują swoje ciała podczas tego wyjątkowego okresu.
/ 14.07.2010 07:52

Cake Lingerie (australijska marka produkująca luksusową bieliznę dla kobiet w ciąży) przeprowadziła nietypową kampanię reklamową. Do swojej ogólnoświatowej kampanii zaprosiła „prawdziwe” kobiety - przyszłe mamy, które z dumą celebrują swoje ciała podczas tego wyjątkowego okresu.

Firma Cake Lingerie rozpoczęła swoją globalną kampanię dla „prawdziwych mam” w marcu tego roku. Kampania ma na celu ukazanie i promowanie prawdziwego piękna kobiety podczas macierzyństwa oraz przekonanie wszystkich mam, że właśnie w czasie ciąży i karmienia piersią mogą czuć się atrakcyjnie i zmysłowo dzięki specjalnie z myślą o nich projektowanej bieliźnie. Do kampanii poszukiwano zatem prawdziwych mam, które chciały dołączyć do Cake Lingerie i celebrować swoje nowo odkrywane krągłości w naprawdę mocnej kampanii.

Istota kampanii jest bardzo prosta. Zamiast modelek i programów graficznych do korygowania niedoskonałości „prawdziwe” kobiety, które są akurat w ciąży lub w okresie karmienia.

Tracey Montford, założycielka Cake Lingerie zachęca kobiety na całym świecie. „W Cake’u projektujemy bieliznę ciążową i dla kobiet karmiących dla prawdziwych mam. Kobiety w ciąży i karmiące są piękne i bardzo ważne jest, aby tak też się czuły. Wyzwania stojące przed kobietą w tym czasie mogą być niejednokrotnie zniechęcające dlatego celowo wybraliśmy do naszej kampanii prawdziwe kobiety wraz z ich „niedoskonałościami”. Jesteśmy nieustannie bombardowani obrazkami nierealnie nieskazitelnych ciał, a to z kolei wytwarza niepotrzebną presję i jest po prostu nie fair, Tymczasem kobiety powinny być celebrowane, przecież ich naturalne piękno zasługuje na aplauz ” - mówi Tracey.

Kampania, dzięki wsparciu mediów, wywołała ogromną reakcję wśród kobiet, które chciały wziąć w niej udział.

W kampanii wykorzystane zostały elementy bielizny z ostatniej kolekcji Cake’a „Let Them Eat Cake”, która zachwyca stylem i dopasowaniem.

fot. http://cakelingerie.com/homepage.html, http://lovemum.pl
 

Redakcja poleca

REKLAMA