POLECAMY

Chcę odzyskać figurę po porodzie

Jestem mamą 5,5-miesięcznego dziecka. W ciąży przytyłam 25 kg, do wagi przed ciąży brakuje mi 9kg. Synka nadal karmię piersią, ale chciałabym zacząć ćwiczyć by szybciej wrócić do figury przed ciąży.

Chcę odzyskać figurę po porodzie

Jestem mamą 5,5-miesięcznego dziecka. W ciąży przytyłam 25 kg, do wagi przed ciąży brakuje mi 9 kg. Synka nadal karmię piersią, ale chciałabym zacząć ćwiczyć by szybciej wrócić do figury przed ciąży. Czy mogę zacząć już ćwiczyć? Mój synek jada na żądanie, nigdy nie wiem kiedy będzie głodny. Słyszałam, że ćwiczenie ma wpływ na smak mleka i że, dzieci nie chcą wtedy już ssać piersi. Zależy mi by moje dziecko karmione było piersią. Chciałabym zacząć jeździć na rowerku stacjonarnym i ćwiczyć mięśnie brzucha. Czy mogę? Czuję się źle we własnym ciele a waga tak pomału spada, przerasta mnie mój wygląd. Nie mam możliwości chodzenia na basen czy fitness.

Monia

Ćwiczyć można już w połogu a tym bardziej po 6 miesiącach od porodu. Może pani wykonywać ćwiczenia na płaski brzuch:
Położyć się na plecach i unieść nogi do góry. Skrzyżować podudzia, stopy powinny być nad biodrami. Ręce ułożyć wzdłuż tułowia. Oderwać pośladki od podłogi i unieść biodra w górę. Ćwiczenie powtórzyć 20 razy.

Leżąc na plecach unieść ugięte nogi w górę. Utrzymać Katy proste w stawach biodrowych i kolanowych. Przechylać nogi na prawą i lewą stronę (nie odrywać pleców od podłogi). Powtórzyć 20 razy.

Jak najbardziej dobrym początkiem ćwiczeń jest jazda na rowerze. Tylko proszę pamiętać o rozgrzewce przed właściwymi ćwiczeniami. Co do zmiany smaku mleka mamy z powodu ćwiczeń jest to bardzo rzadka sytuacja. Gdy mama przesadzi z ćwiczeniami wytworzy się kwas mlekowy, który będzie również w mleku. Wówczas może zdarzyć się, że dziecko nie będzie chciało ssać. Jest to tylko chwilowe, bowiem smak mleka powróci do „pierwotnego stanu” gdy kwas mlekowy zostanie zutylizowany przez organizm mamy. Także bez obaw zachęcam panią do ćwiczeń.

Pozdrawiam serdecznie

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)