reklamacja Laptopa

napisał/a: listek9 2009-04-02 20:15
Witam pewnie powtarzam wątek ale do tej pory nie mogłem znależć odpowiedzi na pytanie czego możemy żądać od sprzedawcy w przypadku naprawy po terminie zapisanym w gwarancji.Może od początku. Kupiłem w firmie wrrrrrr "Komputronik" (nie polecam)laptop Toshiba po włączeniu w domu stwierdziłem że WIFI nie działa okazało się że brak sterownika, potem okazało się że brak sterownika do HDMI ( oba ściągnełem ze strony Toshiby") no ale co najważniejsze często sie zawieszał i na monitorze pojawiały sie paski. Po 8 dniach zawiozłem go do salonu w celu sprawdzenia co się z nim dzieje . Po godzinie otrzymałem telefoniczną informację że muszą wysłać do zewnętrznego serwisu. 01.04.2009r minął ustalony w gwarancji czas naprawy 28 dni i jeszcze go nie naprawili. W przypadku gdy laptop przyjdzie czy mogę odstąpić od umowy i żądać zwrotu gotówki lub czy mogę żądać zamiany np. na laptop innej firmy ewentualnie na inny egzemplarz tego modelu. Tak długa naprawa wiąże się z poważną usterka nie chciałbym pracować na nim mając świadomość że jest on po generalnej naprawie. Dzięki za pomoc pozdrawiam!!!