Jakim zmysłem Coca-Coli jesteś? Pod takim hasłem Coca-Cola startuje z letnią kampanią limitowanej wersji Coca-Cola Light.
Z czym kojarzy się kobiecość? Z delikatnością i subtelnością? A może „tym czymś” nieuchwytnym, czego nie da się tak naprawdę opisać, a już na pewno przedstawić w formie symbolu? Coca-Cola wpadła na pomysł, by zadedykować paniom specjalną edycję butelek i puszek wersji „light” w wyjątkowym, kobiecym stylu: delikatne wzory w pastelowych kolorach, fantazyjne i jednocześnie intrygujące, idealnie pasują do kobiet ceniących nowoczesny design, dzięki któremu poczują się piękne i wyróżnią się w tłumie. Wzorów jest kilka, dlatego każda z nas na pewno znajdzie coś indywidualnego dla siebie.
Dotyk
|
Słuch
|
Wzrok
|
|
Zapach
|
Przekonaj się sama jakim zmysłem Coca-Coli Light jesteś i który wzór z limitowanej edycji pasuje do Ciebie najbardziej. W lipcu na stronie www.CocaColaLight.pl rusza konkurs, w którym wybierając swoje ulubione zmysły oraz inspirowane nimi wzory puszek i butelek, będzie można wygrać bardzo kobiece upominki.
Oficjalna premiera edycji limitowanej Coca-Coli Light miała miejsce podczas największego, tegorocznego wydarzenia modowego w Polsce – tygodnia mody Fashionphilosophy Fashion Week, który odbywał się w Łodzi od 28 maja do 5 czerwca 2009. Coca-Cola Light jest oficjalnym patronem Fashionphilosophy Fashion Week (www.fashionweek.pl).