Pierwszy raz reklamowała perfumy Coco Chanel w 1992 roku, kiedy to z rozwianymi włosami i doczepionym czarnym ogonem z piór i czerwonym sznurkiem, który oplatał jej stopę, czule obejmując wielką butelkę perfum imitowała ptaszka zamkniętego w klatce.
Po raz drugi we współpracy z Karlem Lagerfeld reklamowała linię torebek Chanel Ambon.
W tym roku przyszła kolej na reklamę pomadek Rouge Coco, które na zmysłowych ustach aktorki prezentują się naprawdę wspaniale.
Kolory pomadek z nowej linii Rouge Coco posiadają wszystkie ulubione barwy legendarnej Coco Chanel, które w oryginale utworzyła ona sama prawie 60 lat temu. Coco Chanel jednak nigdy nie udało się wcielić w życie projektów pomadek o jakich marzyła, nie udało jej się otrzymać ich wymarzonej konsystencji i barw. W tym roku specjalistom, takim jak Peter Philips udało się stworzyć barwę szminki, o której zawsze marzyła Coco Chanel, a której w tamtych czasach nie udało się jej wykreować ze względu na braki ówczesnej technologii.
Linia pomadek składa się aż z 30 różnych kolorów, które zostały podzielone na 4 grupy kolorystyczne: różowe (9 kolorów), czerwono – koralowe (8 kolorów), fioletowe (4 barwy) i naturalne brązy (9 barw). Poza tym linia Rouge Coco zastąpi na rynku serię pomadek Rouge Hydrabase.
Szminki Rouge Coco zostały stworzone zgodnie z najnowszymi osiągnięciami technologii. Bazują się na naturalnych ekstraktach fitoceramidów, które nadają intensywnie błyszczący kolor, a jednocześnie posiadają właściwości głęboko nawilżające i pielęgnujące delikatną skórę ust. Opakowanie pozostaje klasyczne, czyli utrzymane w charakterystycznej dla Chanel czerni ze złotym wykończeniem i dwóm firmowym „C” na opakowaniu.
Pomadki do perfumerii powinny trafić w tym miesiącu.
Vanessa Paradis w reklamie pomadek Rouge Coco
|
Vanessa Paradis w reklamie pomadek Rouge Coco |
Anna Łyczko Borghi