Siłą FOREO jest nie tylko kreatywność i innowacyjność, ale również kształtowanie prawidłowych nawyków pielęgnacyjnych dostosowanych do obowiązującego dzisiaj tempa życia i wydobywanie prawdziwego piękna drzemiącego w każdym z nas.
Niestandardowe i nieoczywiste rozwiązania, które marka podejmowała do tej pory przy tworzeniu swoich produktów postanowiliśmy przenieść na działania komunikacyjne promujące najnowszą wersję urządzenia UFO 2 - UFO 2 Black.
W samym sercu Warszawy, w prestiżowym wydawnictwie Edipresse, przy ulicy Wiejskiej usytuowaliśmy rzeźbę wykonaną dla nas przez dwie młode artystki - Katarzynę Kowal i Klaudię Szot. Figura o kształcie twarzy została pomalowana najczarniejszą farbą na świecie o aksamitnym wykończeniu i podświetlona, co uwydatnia wszelkie niedoskonałości i przywołuje na myśl budzące się do życia piękno.
fot. archiwum prywatne
Ekspozycja ma przypominać konsumentom, że czasem warto zatrzymać się i spojrzeć głębiej, by dostrzec coś zaskakującego - prawdziwą wartość i piękno, które nie zna żadnych granic.
Podobnie urządzenie UFO 2 Black z pozoru zwyczajny, luksusowy gadżet pozwala w zaledwie 2 minuty obudzić w sobie prawdziwe piękno. Niezwykle zaawansowane technologie zapewniają promienną skórę i piękny, naturalny glow widoczny już po jednym użyciu.
A teraz dzięki nowemu, eleganckiemu designowi, który łączy w sobie czerń, złoto i aksamitne wykończenie może stanowić nie lada gratkę dla fanów pielęgnacji i miłośników luksusowego wzornictwa.
Opcje, które kryje w sobie urządzenie UFO 2 - masaż twarzy pulsacjami T-Sonic, terapia światlem LED, termo i krioterapia w połączeniu z maseczkami FOREO gwarantują możliwość przeprowadzenia zabiegu 360 na twarz, bez wychodzenia z domu i z widocznymi rezultatami zaraz po użyciu.