Kinesiotapingiem w kremie nazwaliśmy nowoczesne rozwiązanie, którym zainspirowaliśmy się badając fenomen taśm do kinesiotapingu w sporcie. Polega ono na połączeniu dwóch biopolimerów naturalnego pochodzenia w splątaną sieć, co daje dodatkową korzyść, ponieważ sieć ta jest bardzo elastyczna i trwała. Oddziałuje na skórę także podczas ruchu i mimiki" -
wyjaśnił zgromadzonym na konferencji dziennikarzom Łukasz Pyzioł, dyrektor Działu Nauki, Badań i Rozwoju marki Dermika.
Produkt adresowany jest do kobiet, u których pojawiają się pierwsze zmarszczki. Celujemy w grupę wiekową 40+. Wyniki badań są bardzo dobre, a zmienne, na których najbardziej nam zależało - redukcja zmarszczek i poprawa jędrności i elastyczności skóry - wypadły zdecydowanie lepiej niż w innych kosmetykach z podobnej półki cenowej. Wyniki satysfakcji po zastosowaniu tego kremu, zarówno po jednokrotnym użyciu, jak i po kilku tygodniach stosowania, dają dobre efekty
- powiedział Michał Drozd - Marketing Manager marki Dermika.
Zabieg Beauty Express jest zabiegiem wyjątkowym z kilku powodów. Po pierwsze jest to zabieg bankietowy, czyli przed wielkim wyjściem. Rzadko firmy kosmetyczne oferują zabieg, który jest efektywny już po jednej aplikacji, czyli po jednej wizycie w salonie kosmetyczny. Po drugie jest to zasługa bardzo innowacyjnych produktów, które wchodzą w skład tego zabiegu. Począwszy od etapu eksfoliacji skóry, kiedy działamy produktem posiadającym specjalny nośnik tlenu, poprzez produkty, które działają na zmarszczki mimiczne, redukując je aż na trzech poziomach. Do tej pory w kosmetologii tego nie robiono. Idealnym dopełnieniem tej profesjonalnej kuracji są produkty do pielęgnacji domowej.
- Magdalena Kalinowska, Brand Manager marki DERMIKA
Dermika jest marką, która przekonuje do tego, że najlepsze inwestycje, które w życiu czynimy, to inwestycje w siebie
- podsumowała Elżbieta Mudź - Dyrektor Marketingu