Zgodnie z duchem marki promującym wyrazisty indywidualizm, Adwoa będzie twarzą głównych kampanii i lansowań marki w 2021 i kolejnym roku. Adwoa i Rimmel London łączy wspólne podejście do wspierania wyrażania siebie i roli makijażu, który ma nie zmieniać, a wzmacniać pewność siebie i własną siłeę wewnątrzną.
Pochodząca z Londynu, Adwoa zaczęła karierę modelki w wieku 18 lat, a wieku 22 lat pojawiła się po raz pierwszy na okładce Vogue. Pracując dla najbardziej uznanych międzynarodowych domów mody, Adwoa dołącza do grupy wyjątkowych kobiet, które wcześniej były ambasadorkami Rimmel London: Kate Moss, Georgia May Jagger, Cara Delevingne i Rita Ora.
Adwoa jest jedną z najbardziej charakterystycznych modelek, ale jest też kimś więcej niż tylko piękną twarzą. Wyróżnia ją to, że jest wielką inspiracją w zakresie takich tematów jak feminizm czy dbanie o zdrowie psychiczne.
Rimmel London wciela w naszej branży wizję autentycznego piękna, którą podziela i promuje Adwoa. Oprócz zaangażowania w kwestie społeczne i modowe, Adwoa jest założycielką Gurls Talk, społeczności stworzonej po to, by promować kwestie zdrowia i samopoczucia psychicznego nastolatek i młodych kobiet.
Bazując na swoich doświadczeniach, Adwoa założyła Gurls Talk po to, by było bezpiecznym miejscem – online i offline – gdzie młode osoby mogą otwarcie wypowiedzieć się, posłuchać, wesprzeć się nawzajem bez poczucia wstydu czy bez krytyki. W ramach cotygodniowych podcastów i live’ów, Gurls Talk ma na celu zdestygmatyzowanie rozmów na temat zdrowia psychicznego w ramach wspierającej się społeczności.
Rimmel London wchodzi w nową erę. Marka, która zawsze przesuwała granice, aby konsumenci odważali się eksperymentować i być wierni sobie, ponownie koncentruje się na promowaniu indywidualizmu i odwadze w jego wyrażaniu. Jako nowa globalna Ambasadorka-Aktywistka marki, Adwoa uosabia pewność siebie, dbałość o rozwój osobisty i umiejętność pokonywania barier, co doskonale wpisuje się w ambicje Rimmel London.
Współpraca z Rimmel London w roli nowej Ambasadorki to dla mnie zaszczyt. Dzięki temu otrzymałam niesamowitą platformę do komunikowania się z ludźmi na całym świecie. Bycie sobą nie zawsze jest łatwe – w przeszłości naprawdę się z tym zmagałam. Teraz razem z Rimmel London będziemy zachęcać ludzi do tego, by czuli się dobrze we własnej skórze i byli dumni z tego, co czyni ich wyjątkowymi - powiedziała Adwoa Aboah.
Stefano Curti, Chief Brands Officer, Coty Consumer Beauty, mówi:
Adwoa to jeden z najpotężniejszych głosów swojego pokolenia. Nigdy nie przeprasza za bycie sobą, co doskonale oddaje misję Rimmel London polegającą na nadaniu priorytetu różnorodności i integracji oraz umożliwianiu ludziom, którzy kupują nasze produkty, bycie najlepszą i najprawdziwszą wersją siebie. Adwoa stoi na czele współczesnych kobiecych debat - bez wysiłku łączy - obok imponującej kariery modelki - swoje poparcie dla zdrowia psychicznego i rolę założycielki Gurls Talk, platformy, która naprawdę wspiera inkluzywność. Jesteśmy zaszczyceni współpracą z Adwoa i cieszymy się, że połączymy siły - aby stworzyć bardziej otwartą i lepszą branżę kosmetyczną - dla wszystkich.
Adwoa i Rimmel London wspólnie realizują misję promowania świata, w którym ludzie mogą swobodnie wyrażać, kim są, i zapraszają Cię, abyś do nich dołączył bezwarunkowo.