Na długo przed tym zanim zakwitną pierwsze przebiśniegi, w największych światowych domach mody takich jak Prada, Gucci, Dolce&Gabbana, Dior, Burberry etc. od dawna wiadomo, co nosić się będzie, kiedy nastaną cieplejsze dni. O to, co to będzie i jak to pokazać potencjalnym nabywcom już dawno zadbali specjaliści od wizerunku marek. Przyjrzyjmy się, jak do zakupów swoich modowych perełek zachęcają najbardziej znane domy mody na świecie.
Poniżej przegląd kampanii reklamowych na sezon wiosna/lato 2011 największych domów mody na świecie:
Burberry - wiosna/lato 2011
"Plaża, dzika plaża..." chciałoby się zaśpiewać, patrząc na zdjęcia kolekcji wiosna/lato 2011 domu mody Burberry. Słynny dom mody swój klasyczny styl okrasił ultramodnymi w nadchodzącym sezonie neonowymi dodatkami. Ot, finezyjna wisienka na klasycznym śmietankowym torcie. Pychota!
Fot. Burberry
Chanel - wiosna/lato 2011
Pani wiosna pod rękę z panią lato, według wizji Chanel, przyjdzie ubrana w stonowane barwy i klasyczne fasony, no może z odrobiną punkowego pazura. Dotrzymacie im kroku i stylu?
Fot. Chanel
Chloe - wiosna/lato 2011
Minimalizm, ascetyczna forma i stonowane kolory - tak w skrócie można opisać zdjęcia, będące wizytówką kampanii wiosna/lato 2011 marki Chloe. Znana marka po raz kolejny zdecydowała się na wybór naszej rodaczki Małgorzaty Beli do promocji swoich ubrań. Na zdjęciach towarzyszy jej norweska modelka Iselin Steiro.
Fot. Chloe
Dior - wiosna/lato 2011
Styl vintage nadal w modzie! Najlepszym dowodem na to są zdjęcia promujące kolekcję Diora na sezon wiosna-lato 2011. Do fotografii, będących wizytówką najnowszej kolekcji pozowała Karlie Kloss. Całość utrzymana w konwencji retro pocztówki.
Fot. Dior
Dolce&Gabbana - wiosna/lato 2011
Beztroska sielanka, piknik w parku, zachodzące słońce i roześmiane twarze - nostalgia za pełnymi uroku czasami hippisowskiej wolności dosięgnęła największych kreatorów mody. Inspiracja latami 70. to jeden z trendów przewodnich w sezonie wiosna-lato 2011, co świetnie widać na zdjęciach, prezentujących kolekcję słynnego włoskiego domu mody Dolce&Gabbana. Unowocześniona wersja stylu hippi + fluorescencyjne, super modne dodatki to stylizacje proponowane na nadchodzący sezon przez D&G.
Fot. D&G
Escada - wiosna/lato 2011
Wyrafinowana Escada postawiła na klasykę, w stroju i w reklamie. Nic dodać, nic ująć, ale również nic... specjalnego.
Fot. Escada
Fendi - wiosna/lato 2011
Fendi, och, Fendi. Koncepcja reklamy? "Wstawić" modelkę w obraz. Efekt? Zaskakująco dobry!
Fot. Fendi
Givenchy - wiosna/lato 2011
Najlepszy pomysł na promocję? Zatrudnić nietypowego modela lub zrobić zdjęcia ocierające się o granicę złego smaku. Marka Givenchy wybrała ten pierwszy sposób i do promocji swojej kolekcji na sezon wiosna/lato 2011 zatrudniła modela-albionosa. Kampania już odbiła się w mediach szerokim echem, mówiono o niej nawet w serwisach informacyjnych. Bohaterem tej chwytliwej reklamy jest Stephen Thomson, który karierę modela rozwija pod skrzydłami agencji o znamiennej nazwie "Ugly Models", specjalizującej się w wyszukiwaniu osób o nietypowym typie urody.
Fot. Givenchy
Gucci - wiosna/lato 2011
Relaks w wersji premium. Jeśli chcecie się dowiedzieć jak odpoczywają sławni i bogaci, rzućcie okiem na fotografie promujące kolekcję wiosna/lato 2011 marki Gucci. Warto!
Fot. Gucci
Marc Jacobs - wiosna/lato 2011
Dzień dobry, witamy ponownie w latach 70-tych! Kto jest nie ma na sobie kolorowej bawełny, ten niech czym prędzej zapozna się z trendami na sezon wiosna/lato 2011. Na początek szkolenia, proponuję zapoznać się ze zdjęciami z kampanii domu mody Marc Jacobs. W wakacyjnej scenerii pozowała Ginta Lapina i łudząco podobny do niej piękny model, o androgenicznej urodzie - Andrej Pejic.
Fot. Marc Jacobs
Miu Miu - wiosna/lato 2011
W gabinecie luster można dokładnie i z każdej strony objerzeć najnowszą reklamę marki Miu Miu (tańszej linii domu mody Prada). Co odbija się szklanej tafli? Odrobinę zniekształcony obraz awangardy z nutką psychodelii. W reklamie możemy zobaczyć Polkę, Kasię Struss , która odtwarza w reklamie słynną scenę z lustrami z filmu "Dama z Szanghaju" Orsona Wellesa.
Fot. miu miu
Prada - wiosna/lato 2011
Neonowe kolory i miks wzorów, kolorów, fasonów. Patrząc na nową kampanię Prady mieni się w oczach. Co ciekawe, również mężczyzna według Prady na nadchodzący sezon wiosna/lato 2011 wybiera żywe kolory i bardzo mu w nich do twarzy!
Fot. Prada
Roberto Cavalli - wiosna/lato 2011
Roberto Cavalli kolekcję na sezon wiosna/lato 2011 promuje bardzo dynamicznymi zdjęciami, na których króluje ruch, zwięrzęce motywy i rozwiane włosy. W sesji, obok m.in. Leatitii Casty, wzięła udział nasza rodaczka, Małgorzata Bela.
Fot. Roberto Cavalli
Versace - wiosna/lato 2011
Prosta sesja w kolorze blond: ona i dwóch panów w roli ramy do geometrycznych kreacji domu mody Versace, a całość konstelacji uchwycona w kadrze Mario Testino. Versace mocno trzyma się masztu podczas realizowania podjętego kilka sezonów temu kursu w stronę prostoty i szyku.
Fot. Versace
Która kampania promocyjna najbardziej przypadła wam do gustu?