Vagabond - nowy podróżnik

Zwiedzić świat. Poczuć prawdziwą wolność. Poznać różne wymiary. Kilimandżaro helikopterem, Sahara pieszo. W Amsterdamie koncert organowy, w Paryżu - leżak nad Sekwaną. Zostać ogłuszonym przez wielkie miasta i ukojonym przez ciszę małych miasteczek.
/ 20.09.2008 22:32
Zwiedzić świat. Poczuć prawdziwą wolność. Poznać różne wymiary. Kilimandżaro helikopterem, Sahara pieszo. W Amsterdamie koncert organowy, w Paryżu - leżak nad Sekwaną. Zostać ogłuszonym przez wielkie miasta i ukojonym przez ciszę małych miasteczek.

Zobaczyć jak najwięcej i pozostać sobą. Każde miejsce ma swoje oblicze, każdy człowiek ma swój niepowtarzalny styl. Twój to Vagabond.
Vagabond – nowy podróżnik
W tym sezonie marka Vagabond promuje styl nowych podróżników. Energetyczny koktajl gatunków, dla którego inspirację stanowią kulturowe i geograficzne odniesienia. Nowy podróżnik poszukuje zaginionych skarbów i powraca do domu odmieniony kontaktem z innymi kulturami. Radość życia, ciekawość świata i otwartość znajdują ujście w twórczym mieszaniu się proporcji i kolorów etnicznych w tkaninach. Obuwie nabiera naturalnych odcieni. Obcasy i podeszwy przyjmują nieco teatralny wygląd, nadając kolekcji Vagabond jesień-zima 2008/9 nowy, wyrazisty charakter.
Wspólnym i kluczowym elementem dla męskiej i kobiecej części kolekcji są wysokie cholewki. Albo wysoko wiązane zawsze czarnymi sznurówkami, albo miękkie, zamszowe, luźno otaczające łydkę. Przyjaźnie zostały potraktowane wszelkie odcienie brązów od ecru po gorzką czekoladę. Często spotykanym kolorem w kobiecej części kolekcji jest róż i odcienie fioletu.
Vagabond – nowy podróżnik
Inspiracją dla bohatera męskiej części kolekcji jest Bob Dylan – stąd też jej charakter jest nieco retro, ale w młodym ujęciu. Klasyczne, a jednocześnie buntownicze linie, odważne rozwiązania, zdecydowane wyrażanie siebie. Ciemne odcienie, a często po prostu czarna barwa, stwarzają wrażenie tajemnicy i mroku. Łączenie czerni i bieli lub czerni i czerwieni to ekspresja bogatej, bezkompromisowej osobowości.

Redakcja poleca

REKLAMA