- Roberto Cavalli stworzył swój własny świat kolorów, nadruków i stylu, pełen symboli i fantazji. Nie ma tu miejsca na nieśmiałość ani gromadzenie konwencjonalnej garderoby, złożonej z rzeczy codziennych. Kolekcje Roberto Cavalliego symbolizują styl życia pełen żywiołowości i sukcesów – mówi Margareta van den Bosch.
- Będąc pierwszym włoskim projektantem w historii H&M, z entuzjazmem przyjąłem to zaproszenie, dumny, że mam okazję zaprezentować witalnego, pozytywnego ducha moich prac nowej publiczności, która będzie mogła indywidualnie interpretować mój styl. Kocham wolność i wyzwania: łamanie barier, eksperymentowanie w różnych kierunkach. To wszystko daje mi H&M. Ja dodam szczyptę zabawy i marzeń – wyjaśnia Roberto Cavalli.
Kolekcja “Roberto Cavalli at H&M” będzie dostępna w około 200 wybranych sklepach H&M na całym świecie przez krótki okres począwszy od 8 listopada 2007.
Linia będzie obejmować wyjątkowe ubrania męskie (20 elementów) i damskie (25 elementów, łącznie z bielizną) oraz pasujące dodatki.
Za sprawą swojej nieograniczonej kreatywności Roberto Cavalli jest projektantem znanym wśród gwiazd i w międzynarodowych wyższych sferach. Stale ubiera światowe osobistości, takie jak Madonna, Beyoncé, Gwyneth Paltrow, Charlize Theron, Jennifer Lopez, Sharon Stone, Gong Li, Victoria Beckham, Lenny Kravitz i Adrien Brody. Wizje Cavalliego są równoznaczne z przepychem i zmysłowym, rewolucyjnym stylem. Florenckie rzemiosło i tradycja w połączeniu z umiłowaniem barw, ozdób i nadruków inspirowanych naturą, przekładają się na jego unikalny, niepowtarzalny styl.
Obecnie Roberto Cavalli tworzy autorskie kolekcje zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Istnieje linia Just Cavalli dla młodszych odbiorców, eklektyczna kolekcja Class Cavalli, a także kolekcja the Angels and Devils dla chłopców i dziewcząt. Są również stroje kąpielowe, bielizna, obuwie, okulary, zegarki i perfumy. Inne produkty ze świata Roberto Cavalliego obejmują sprzęty domowe, wino i wódkę.