Rewolucja w chodzeniu - otwarcie pierwszego salonu MBT w Polsce

Pierwszy salon marki MBT w Polsce został otwarty w Złotych Tarasach w Warszawie. Buty MBT charakteryzuje wygoda, zbawienny wpływ na sylwetkę oraz fakt, że aktywują mięśnie.
/ 11.03.2011 00:31

MTB szybko zyskały fanów wśród takich sław jak Demi Moore, Antonio Banderas, Jennifer Love Hewitth, Paris Hilton, czy Al Pacino. Na oficjalnym otwarciu pojawili się m. in. dziennikarki Anna Popek i Marta Kuligowska oraz aktorzy Monika Mrozowska, Alżbeta Lenska z Rafałem Cieszyńskim oraz Artur Chamski i Zygmunt Chajzer. Nie zabrakło także reprezentanta świata sportu wicemistrza Europy w triatlonie Mikołaja Lufta.

Szwajcarskie buty MBT zostały stworzone w 1996 r. po obserwacji ludzi z plemienia Masajów z Afryki, którzy od pokoleń zachowują gibkość i nienaganną posturę. Zbadano, że ciało człowieka nie jest przystosowane do chodzenia po płaskiej powierzchni. Styl życia oraz jego szybkość dodatkowo wpływa negatywnie na nasze zdrowie. Używanie MBT aktywuje ciało, podnosi aktywność mięśni pleców i poprawia posturę, napręża mięśnie pośladków oraz pomaga spalać kalorie.

MBT są skuteczne przez opatentowaną podeszwę. Najistotniejsze jest w niej połączenie miękkiej części  z sensorem umieszczonym w podeszwie, przez co oddziałuje on nie tylko na śródstopie, lecz także na całe ciało.

Zobacz także: Bez koloru? Buty na wiosnę i lato!

Marka MBT proponuje cztery linie; casual, dress, athletic i work. Casual to linia codzienna, w której można zaleźć modne buty na jacht, sportowe półbuty i letnie sandały. Linia dress to klasyczne, ponadczasowe buty do codziennego użytku, które pasują do garnituru oraz spódnicy. Natomiast linia athletic to typowo sportowe modele. Ostatnia z linii work – dedykowana tym, których praca wymaga długotrwałego stania lub chodzenia. 

Zobacz także: Skąd się wzieły louboutiny?

Redakcja poleca

REKLAMA