Duet polskich projektantów - Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski ponownie zaskakują. Tym razem odważną kampanią na sezon wiosna-lato 2016. Gołe pośladki i piersi... tego jeszcze nie było!
Era disco w najnowszej kampanii Paprocki & Brzozowski
Nowa kolekcja młodszej linii - PLANTS by paprocki&brzozowski zainspirowana jest erą disco i klimatem kultowego klubu Studio 54, funkcjonującego w Nowym Jorku pod koniec lat 70.
Wśród najnowszych propozycji tej polskiej marki dominują sportowe fasony, które mieszają się z wieczorowymi kreacjami. Zaś mat kontrastuje z błyskiem. Tworzy to niezwykłą, pełną sprzeczności całość, która spodoba się wszystkim miłośniczkom najnowszych trendów.
Na ubraniach pojawiają się również przykuwające wzrok nadruki, w tym kule dyskotekowe, rozgwieżdżone niebo czy neony w klimacie NYC. Jednak największą niespodzianką są fluorescencyjne nadruki które świecą w ciemnościach!
Chcieliśmy, żeby to właśnie Jessica wystąpiła w naszej kampanii linii PLANTS. Jest inspirująca młodą dziewczyną. Obserwujemy jej niesamowity rozwój, jej prawdziwą pasję. Jessica kocha modę, tak samo jak my. Bawi się nią i inspiruje inne młode dziewczyny. Jest idealną przedstawicielką młodego pokolenia, do którego skierowana jest nasza kolekcja.
- podsumowują projektanci
Więcej modnych propozycji na wiosnę 2016:
#ListaZakupów: koszula z kokardą
Modna ramoneska na początek wiosny!
Kobiece sukienki z długimi rękawami