Projektanci studiowali razem na wydziale Tkaniny i Ubioru na Akademii Sztuk Pięknych, zawodowy duet tworzą od 2000 roku. Ich debiut przypadł na rok 2003, kiedy to pokazali w Warszawie swoją pierwszą kolekcję, odnosząc nią spektakularny sukces (magazyn ELLE przyznał im wówczas tytuł Projektanta Roku 2004). Od tego momentu stali się ulubionymi designerami polskich gwiazd, za swoje projekty byli honorowani licznymi nagrodami, a ich niebanalne konstrukcje, wysmakowane detale i oryginalne pomysły cieszyły się uznaniem ludzi świata mody.
Pierwszy krok projektantów w stronę szerokiej publiczności miał miejsce w 2008 roku, kiedy to uznany już wówczas duet, w ramach współpracy z siecią odzieżową Reserved, zaprojektował kolekcję pełną lekkich, zwiewnych, uwodzicielskich sukienek, osiągalnych w niewygórowanych cenach. Obecnie autorskie kolekcje marki Paprocki&Brzozowski są już ogólnodostępne, za pośrednictwem sklepu internetowego funkcjonującego pod adresem butik.paprockibrzozowski.com.
Polecamy:Konferencja prasowa 3 edycji Fashion Designer Awards
Przejrzysty, czytelny i bardzo stylowy layout sklepu zachęca do przyjrzenia się temu, co mają nam do zaoferowania projektanci. Neutralne, białe tło i dyskretna czcionka nie odwracają uwagi od ubrań i dodatków, sygnowanych nazwiskami projektantów. Obecnie w sklepie możemy znaleźć propozycje z kolekcji jesień-zima 2011, tańsze o trzydzieści procent ceny wyjściowej – np. wełniany płaszcz z kaskadowymi połami po obniżce kosztuje nie 2400 złotych, ale 1680. Wieczorowa, asymetryczna, srebrno-szara sukienka z lamy, na wyprzedaży jest tańsza o 270 złotych, a rockowa, skórzana czarna kurtka – o 750 złotych.
Sukcesywnie wprowadzane są też elementy najnowszej, wiosenno-letniej kolekcji, pełnej zdecydowanych kolorów, strukturalnych tunik i sukienek z asymetrycznymi falbanami. Dla miłośniczek stylu sportowego projektanci przygotowali luźne t-shirty z nadrukami (cena 190 złotych) i bluzy (cena 390 złotych). Ciekawostką są akcesoria i dodatki – torby, paski i apaszki, stanowiące doskonałe uzupełnienie kolekcji.
Czytaj także:Co kupić na wyprzedażach - lista ubrań, które przydadzą się wiosną
Ideą butiku jest bezpośrednie dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorców. W jednym z wywiadów projektanci powiedzieli: Coraz więcej osób jest zainteresowanych naszymi ubraniami, nie zawsze jesteśmy w stanie spotkać się z każdym indywidualnie. Dzięki butikowi online chcieliśmy być bardziej dostępni, również cenowo. Przede wszystkim dotrzeć do młodych osób, które kochają modę, a nie zawsze stać ich na wielkie ceny.
Szeroka oferta butiku, stonowana szata graficzna i dokładna prezentacja ubrań zdecydowanie zachęca do zakupów, szczególnie w czasie wyprzedaży. Tak doskonałe projekty z pewnością są warte swojej ceny!