Kolekcja marki Mohito to prawdziwa wariacja i mieszanka trendów. Ubrania zostały zainspirowane minimalistyczną architekturą, geometrycznym Art Déco, japońskim drzeworytem i sztuką Afryki. Wyglądają świeżo i oryginalnie.
Nietypowe inspiracje nie przeszkodziły jednak projektantom marki w stworzeniu trzech praktycznych linii: SOFT OFFICE - do biura, CASUAL – na co dzień, CLUBBING – do klubu. Wśród nich znajdziecie pełno kobiecych, naturalnych i stylowych modeli. Ubrania uszyto z naturalnych tkanin w kolorach natury czy dzikiej Afryki.
Do biura
Pierwsza z linii, Soft Office, dedykowana jest kobietom ceniącym subtelną elegancję w życiu zawodowym i codziennym. Można znaleźć w niej dwa odrębne trendy. Pierwszy z nich nazwany "Framing" to proste, klasyczne formy, inspirowane wyszukaną, ale jednocześnie minimalistyczną architekturą, sztuką Art Déco i japońskim drzeworytem. Nazywany też nowoczesną elegancją w prostym stylu zestawia ze sobą wiele przeciwstawnych motywów tj. paski i kwiaty czy miękkie linie i figury geometryczne. Sylwetkę podkreślają proste lub ołówkowe doły, kopertowe góry i wcięta talia. Drugi trend "Radiance" to pokaz cybernetycznego świata i wirtualnej rzeczywistości, wykorzystujący motywy kinetyczne, technologiczne i efekty świetlne. Wszystko po to, aby uzyskać nowoczesne i zmysłowe formy idealne do biura. Kobiecość podkreślają zwiewne, opływające sylwetkę półprzezroczyste tkaniny.
Na co dzień
Dla poszukujących codziennych lecz modowych rozwiązań marka Mohito proponuje swoją odsłonę w wersji CASUAL. Wiosnę rozpoczyna linia inspirowana sztuką Afryki. "Ritual" jest dekoracyjnością form, barw i szczyptą tajemniczości. Kształty modeli też, niczym zaczerpnięte z natury są pełne misternych splotów, mozaik utrzymanych w duchu etno i safari. Pełno tu luźnych form, zdobionych sznurkami, zagnieceniami i marszczeniami.W kolekcji pojawia się też marynarski klimat w odświeżonej wersji: klasyczne zestawienia granatu, czerni i bieli oraz paski i wiązania pod szyją.
Do klubu
Propozycje Mohito dopełnia linia nieco wieczorowa, a na pewno dedykowana urokom nocnego życia w klubach - CLUBBING. Na wiosnę w ramach trendu "Jumbled" obowiązkowe są modele z nutą sportowej elegancji. Jest to kolekcja przeznaczona dla kobiet, które chcą być zauważone, lubią wyrazisty styl i zabawę modą. To typowo clubbingowe propozycje utrzymane w swobodnym klimacie. Nie brakuje tu cekinów, połyskujących materiałów, elementów abstrakcji i kolorów kaktusowej zieleni w połączeniu z landrynkowym różem. Spokojniejsza klubowa odsłona to propozycja "New Age Romance": romantyzm, kobiece tkaniny bliskie eleganckiej bieliźnie nocnej oraz transparentne koronki i muśliny, subtelna grafika oraz dodatek pereł.
A wszystko to w całkiem przystępnych cenach: sukienki - 119.90, 129.90 i 139.90 zł, spódnice - 119.90 i 129.90 zł, kurtki - 129.90 i 399.90 zł, koszule - 29.90 i 89.90 zł, bluzki - 59.90 i 89.90 zł, szary żakiet - 119.90 zł, dżinsy - 129.90 zł, szorty - 89.90 zł, bransolety - 24.90 i 29.90 zł, paski - 39.90 i 79.90 zł, korale - 59.90 zł, szara torba - 119.90 zł.
Zajrzyjcie poniżej do naszej galerii, w której znajdziecie więcej zdjęć kolekcji Mohito.
WU
Źródło: materiały prasowe Mohito