Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem. W najnowszej kolekcji znajdziecie przede wszystkim marmurkowe jeansy, koszule z połyskującego materiału z obniżoną talią, spodnie pumpy i bluzki "oversize".
fot. New Yorker
1
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
2
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
3
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
4
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
5
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
6
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
7
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
8
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
9
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
10
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
11
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
12
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
13
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
14
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
15
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
16
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
17
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
18
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
19
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
20
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
21
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
22
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
23
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
24
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
25
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
26
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
27
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
28
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
29
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
30
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
31
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
32
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
33
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
34
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
35
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
36
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
37
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
38
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
39
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
40
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
41
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
42
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
43
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
44
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
45
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
46
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
47
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
48
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
49
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
50
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
51
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
52
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
53
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
54
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
55
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
56
z
56
fot. New Yorker
New Yorker - kolekcja Amisu wiosna-lato 2010 - zdjęcie
Cechy najnowszej kolekcji marki Amisu to klasyczne formy, pastelowe barwy i wzory z lat 60-tych. Kobieta w wydaniu Amisu ubrana jest elegancko i z wyczuciem.
Rabat -20% przy zakupach produktów za min. 99 zł. Rabat -25% przy zakupach za min. 299 zł. Rabat nalicza się po wpisaniu kodu promocyjnego: CLARINS2024. Rabat nie dotyczy produktów z linii Precious. Kod promocyjny działa do 25.04.2024 do godz. 7:00. Szczegóły na stronie www.
Rabat 20% na cały asortyment z wyłączeniem kolekcji Sablewska x Gabriella. Oferta dostępna na gabriella.pl. Nie łączy się z innymi promocjami. Szczegóły na stronie.
Najniższa cena produktu ze zdjęcia 30 dni przed obniżką - 16,90 zł.
Specjalnie dla Was przygotowaliśmy niespodziankę w postaci 20% rabatu! Promocja obejmuje cały asortyment z wyłączaniem przecenionych produktów. Niektóre marki mogą być wyłączone a akcji rabatowej. Oferta dostępna na butsklep.pl i w naszym sklepie stacjonarnym. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie.
Rabat nalicza się automatycznie w koszyku. Oferta dostępna na aniakruk.pl. Promocja obowiązuje na prawie całą ofertę, z wyjątkiem produktów przecenionych, kart podarunkowych i zestawów. Szczegóły na stronie.