Reklama

W tym sezonie MOHITO proponuje w trzech liniach (SOFT OFFICE, CASUAL, CLUBBING) modele pełne kobiecości, naturalności i stylu. Proponowane linie są wyszukane, oryginalne, modne i prawdziwie orzeźwiające, tak jak MOHITO.

Reklama

Pierwsza z linii, SOFT OFFICE dedykowana jest kobietom ceniącym subtelną elegancję w życiu zawodowym i codziennym. Na wiosnę znajdą się w niej dwa odrębne trendy.

Pierwszy z nich Framing to proste, klasyczne formy, inspirowane wyszukaną acz minimalistyczną architekturą, Art Déco i japońskim drzeworytem. Nazywany też nowoczesną elegancją w prostym stylu zestawia ze sobą wiele przeciwstawnych motywów tj. paski i kwiaty, czy miękkie linie i figury geometryczne. Sylwetkę podkreślają proste lub ołówkowe doły, kopertowe góry i wcięta talia.

Reklama

Drugi trend Radiance to pokaz cybernetycznego świata i wirtualnej rzeczywistości, wykorzystujący motywy kinetyczne, technologiczne i efekty świetlne. Wszystko po to, aby uzyskać nowoczesne i zmysłowe formy idealne do biura. Kobiecość podkreślą zwiewne, opływające sylwetkę półprzezroczyste tkaniny.

Reklama
Reklama
Reklama