Pierwsza z linii, SOFT OFFICE dedykowana jest kobietom ceniącym subtelną elegancję w życiu zawodowym i codziennym. Na wiosnę znajdą się w niej dwa odrębne trendy.
Pierwszy z nich Framing to proste, klasyczne formy, inspirowane wyszukaną acz minimalistyczną architekturą, Art Déco i japońskim drzeworytem. Nazywany też nowoczesną elegancją w prostym stylu zestawia ze sobą wiele przeciwstawnych motywów tj. paski i kwiaty, czy miękkie linie i figury geometryczne. Sylwetkę podkreślają proste lub ołówkowe doły, kopertowe góry i wcięta talia.
Drugi trend Radiance to pokaz cybernetycznego świata i wirtualnej rzeczywistości, wykorzystujący motywy kinetyczne, technologiczne i efekty świetlne. Wszystko po to, aby uzyskać nowoczesne i zmysłowe formy idealne do biura. Kobiecość podkreślą zwiewne, opływające sylwetkę półprzezroczyste tkaniny.
1
z
8
fot. serwis prasowy
Dla poszukujących codziennych lecz modowych rozwiązań, marka MOHITO proponuje swoją odsłonę w wersji CASUAL . Tu również wariacja trendów. Wiosnę rozpoczyna linia inspirowana sztuką Afryki. Ritual jest dekoracyjnością form, barw i szczyptą tajemniczości. Kształty modeli też, niczym zaczerpnięte z natury są pełne misternych splotów, mozaik utrzymanych w duchu etno i safari. Luźne formy, zdobione sznurkami, zagnieceniami i marszczeniami to idealne rozwiązania na ciepłe miesiące dla wszystkich ceniących luz i wygodę.
MOHITO nie zapomniało też o inspiracji, która w tym sezonie jest obowiązkowa. Marynarski klimat w odświeżonym "looku", klasyczne zestawienia granatu, czerni i bieli, paski i wiązania pod szyją, słowem klasyka gatunku.
MOHITO nie zapomniało też o inspiracji, która w tym sezonie jest obowiązkowa. Marynarski klimat w odświeżonym "looku", klasyczne zestawienia granatu, czerni i bieli, paski i wiązania pod szyją, słowem klasyka gatunku.
2
z
8
fot. serwis prasowy
Propozycje na ten sezon dopełnia linia nieco wieczorowa , a na pewno dedykowana urokom nocnego życia w klubach - CLUBBING . Na wiosnę w ramach trendu Jumbled obowiązkowe są modele z nutą sportowej elegancji. Jest to kolekcja przeznaczona dla kobiet, które chcą być zauważone, lubią wyrazisty styl i zabawę modą. To typowo clubbingowe propozycje utrzymane w swobodnym klimacie. Nie brakuje cekinów, połyskujących materiałów, elementów abstrakcji i kolorów kaktusowej zieleni w połączeniu z landrynkowym różem.
Spokojniejsza klubowa odsłona to propozycja New Age Romance : romantyzm, kobiece tkaniny bliskie eleganckiej bieliźnie nocnej oraz transparentne koronki i muśliny, subtelna grafika i dodatek pereł. Już teraz zapraszamy do salonów MOHITO!
Spokojniejsza klubowa odsłona to propozycja New Age Romance : romantyzm, kobiece tkaniny bliskie eleganckiej bieliźnie nocnej oraz transparentne koronki i muśliny, subtelna grafika i dodatek pereł. Już teraz zapraszamy do salonów MOHITO!
3
z
8
fot. serwis prasowy
Mohito - kolekcja wiosna-lato 2009
4
z
8
fot. serwis prasowy
Mohito - kolekcja wiosna-lato 2009
5
z
8
fot. serwis prasowy
Mohito - kolekcja wiosna-lato 2009
6
z
8
fot. serwis prasowy
Mohito - kolekcja wiosna-lato 2009
7
z
8
fot. serwis prasowy
Mohito - kolekcja wiosna-lato 2009
8
z
8
fot. serwis prasowy
Mohito - kolekcja wiosna-lato 2009