Najnowsza kolekcja Mohito na wiosnę i lato 2013 z powodzeniem łączy klimaty retro z nowoczesnością, nie tylko w krojach ubrań ale kolorystyce i detalu. W palecie, obok delikatnych pasteli pojawiają się - mocny, niemal noenowy róż, kobalt, koral, a także cytrynowe żółcienie.
Nowoczesność w interpretacji tej znanej, polskiej marki to proste w konstrukcji zestawy bieli i czerni przełamane akcentami czerwieni i intensywnego różu. Całość dopełniają wysmakowane dodatki i detale – metalowe blaszki, aplikacje, skórzane lamówki, pikowania, kontrastowe kołnierzyki.
Kolekcja spodoba się stałym klientkom marki, ale również tym, które cenią sobie kontrolowaną ekstrawagancję, połączenie stylu biznesowego z klubowym. Jak widać da się połączyć to w jedną spójną całość.
Nowoczesność w interpretacji tej znanej, polskiej marki to proste w konstrukcji zestawy bieli i czerni przełamane akcentami czerwieni i intensywnego różu. Całość dopełniają wysmakowane dodatki i detale – metalowe blaszki, aplikacje, skórzane lamówki, pikowania, kontrastowe kołnierzyki.
Kolekcja spodoba się stałym klientkom marki, ale również tym, które cenią sobie kontrolowaną ekstrawagancję, połączenie stylu biznesowego z klubowym. Jak widać da się połączyć to w jedną spójną całość.
Zobaczcie kampanię Mohito wykreowaną w słynnym Los Angeles:
1
z
10
fot. serwis prasowy
Mohito wiosna lato 2013
2
z
10
fot. serwis prasowy
Mohito wiosna lato 2013
3
z
10
fot. serwis prasowy
Mohito wiosna lato 2013
4
z
10
fot. serwis prasowy
Mohito wiosna lato 2013
5
z
10
fot. serwis prasowy
Mohito wiosna lato 2013
6
z
10
fot. serwis prasowy
Mohito wiosna lato 2013
7
z
10
fot. serwis prasowy
Mohito wiosna lato 2013
8
z
10
fot. serwis prasowy
Mohito wiosna lato 2013
9
z
10
fot. serwis prasowy
Mohito wiosna lato 2013
10
z
10
fot. serwis prasowy