- Madonna posiada imponujące wyczucie trendów i mody. Mając niezwykłą świadomość stylu, z pasją i zaangażowaniem traktowała najmniejszy nawet szczegół każdego projektu. Bez wątpienia, jej wpływ jest bardzo widoczny w kolekcji „M by Madonna” - stwierdza Margareta van den Bosch, wspominając współpracę.
- Nigdy nie ukrywałam swojej namiętności do mody. Praca z Margaretą i H&M była dla mnie ekscytującym, nowym wyzwaniem twórczym. Jestem bardzo zadowolona z wyników i już nie mogę się doczekać, kiedy będę nosić stroje z kolekcji „M by Madonna” razem z całą resztą świata – konkluduje piosenkarka.
Madonna, wielokrotna zdobywczyni nagrody Grammy, wizjonerka videoklipu, autorka książek dla dzieci, aktywistka praw człowieka i fenomen kultury, właśnie ukończyła jedną z najbardziej udanych tras koncertowych w kobiecej historii muzyki. Jej najnowszy album „Confessions On A Dance Floor” zadebiutował na pierwszym miejscu list przebojów w 29 krajach.
H&M został założony w Szwecji w 1947 roku. Obecnie posiada ponad 1300 sklepów w 24 krajach i jest synonimem modnej odzieży o wysokiej jakości i w przystępnych cenach. Kolekcje firmy są
opracowywane przez jej własny zespół projektantów.