1
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
2
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
3
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
4
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
5
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
6
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
7
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
8
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
9
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
10
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
11
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
12
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
13
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
14
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
15
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
16
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.
17
z
17
fot. Materiały prasowe
Kolekcja marki Melody z Logoshop - wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Sieć Logoshop przygotowała sportowe komplety (bluzy, spodnie, T-shirty) w czterech kolorach. Linia fitness jest częścią jednej z trzech marek Logoshop - marki Melody przeznaczoną dla młodych i aktywnych dziewcząt, które lubią wygodę i intensywne kolory.