Kalejdoskopowe wzory, kolory i pawie pióra czyli Williamson dla H&M

Od 23 kwietnia w warszawskim, krakowskim i poznańskim sklepie marki H&M będzie można kupić ubrania Matthew Williamsona z eklektycznymi nadrukami i w żywych barwach, inspirowane stylem światowego podróżnika. Od sukienek po topy, od kombinezonów po najwykwintniejsze krawiectwo – ta kolekcja zawiera wszystkie kluczowe elementy wiosny 2009.
/ 20.04.2009 11:45
Od 23 kwietnia w warszawskim, krakowskim i poznańskim sklepie marki H&M będzie można kupić ubrania Matthew Williamsona z eklektycznymi nadrukami i w żywych barwach, inspirowane stylem światowego podróżnika. Od sukienek po topy, od kombinezonów po najwykwintniejsze krawiectwo – ta kolekcja zawiera wszystkie kluczowe elementy wiosny 2009.

Tej wiosny w H&M Matthew Williamson wprowadzi nas do swojego wyjątkowego świata, dzięki damskiej kolekcji. Łączy ona w sobie symboliczne elementy jego poprzednich kolekcji ze wspaniałymi kolorami z najnowszych kreacji, które projektant zaprezentował na wybiegach.

Chciałem stworzyć kolekcję mocno osadzoną w stylu miejskim, uwzględniając jednocześnie charakterystyczne dla marki symbole i kształty. Przeszukiwanie moich archiwów w celu wybrania najbardziej rozpoznawalnych rzeczy, a następnie opracowywanie ich dla H&M, było fascynującym przeżyciem. Kolor był zawsze jednym z najważniejszych aspektów definiujących mój charakterystyczny styl. Duch kolekcji jest zarówno ponętny, jak i drogocenny. – mówi Matthew Williamson.

 Matthew Williamson - H&M collection 
 Matthew Williamson - H&M collection 

Myślę, że ludzie naprawdę pokochają tę kolekcję. Uwielbiam sposób, w jaki Matthew łączy nadruki na sukienkach, zestawia bloki kolorów w krojach. To bardzo eleganckie, ale w kolekcji jest też mnóstwo rzeczy, które można nosić bardzo swobodnie. – mówi Margareta van den Bosch, Creative Advisor H&M.

Ekskluzywna kolekcja Matthew Williamsona dla H&M jest pełna żywiołu, który rozsławił londyńskiego projektanta. Do ulubionych rzeczy Williamsona należy cięta ze skosu sukienka w graficzne motyle i z rypsowymi paskami, która wraz z narzuconym na ramiona kaszmirowym kardiganem w „pawie” hafty stanowi uaktualnioną wersję stroju, prezentowanego na pierwszym pokazie Williamsona w roku 1997. Poza tym kolekcja jest przebojowo współczesna z kobaltowym smokingiem w odważnych kolorach zaczerpniętych z ostatniego pokazu Williamsona. - Jest jak zastrzyk świeżości – mówi Williamson – zarówno noszony do dżinsów, spodni skórzanych czy rurek.

Kalejdoskopowe wzory, kolory i pawie pióra czyli Williamson dla H&M

Metaliczny żakiet i „baniasta” spódniczka są wykonane z żakardu specjalnie tkanego dla H&M, a przebojowa ultrakrótka sukienka z długim rękawem i cekinami kipi spływającymi po niej kolorami. Ulubiony motyw Williamsona – pawie pióro – zdobi uniwersalną dżersejową sukienkę, a na wieczór Williamson odtworzył jeden ze swoich najsłynniejszych elementów garderoby: ozdobioną koralikami, falbaniastą sukienkę z jaskrawym nadrukiem motyla o tygrysich barwach!

Ta ekskluzywna kolekcja wiosenna to tylko pierwsza część współpracy Williamsona z H&M. Od 14 maja 2009, w około 1600 sklepach H&M na całym świecie, dostępna będzie doskonała garderoba letnia. Po raz pierwszy także Williamson zaprojektował dla H&M pełna kolekcje męską, która będzie jego debiutem w dziedzinie mody męskiej.

Uwaga! 23 kwietnia 2009 ekskluzywna kolekcja damska Williamsona pojawi się w trzech polskich salonach H&M:
  • w Warszawie na ul. Marszałkowskiej (Galeria Centrum),
  • w Krakowie w Galerii Krakowskiej
  • oraz w Poznaniu w Starym Browarze.

Poniżej w naszej galerii możecie obejrzeć ubrania z tej kolekcji wraz z proponowanymi cenami. Uwaga! Z zakupami trzeba się spieszyć, nauczeni doświadczeniem wiemy, że designerskie kolekcje w H&M znikają z półek w mgnieniu oka.

WU
Źródło: materiały prasowe H&M

Redakcja poleca

REKLAMA