Ruszyła kampania DENIM marki House, która w tajemniczym i przepełnionym seksualnym napięciem klimacie prezentuje tę dżinsową kolekcję. Ale to dopiero zapowiedź najnowszej, jesienno-zimowej kampanii polskiej marki, która rozpocznie się już wkrótce.
Prezentowana kampania jest w całości poświęcona ubraniom z dżinsu, które są częścią najnowszej kolekcji. A pamiętając, że jesień i zima 2012/13 spędzimy w dużej mierze właśnie pod znakiem denimu to warto zapoznać się z propozycjami tej popularnej sieciówki.
Sesja zdjęciowa do kampanii pod okiem Rafała Milacha tym razem odbyła się w Londynie. Jej uzupełnieniem jest film nakręcony w londyńskim parku Hampstead Heath, który dzięki zdjęciom Bartka Bieńka zamienił się w gęsty, tajemniczy las.
Tajemnicze światło, tatuaże i naga skóra dwojga modeli odzianych tylko w denim tworzą niepowtarzalny, surowy klimat. Dla nas bomba!
1
z
10
fot. serwis prasowy
House Denim Collection jesień 2012
2
z
10
fot. serwis prasowy
House Denim Collection jesień 2012
3
z
10
fot. serwis prasowy
House Denim Collection jesień 2012
4
z
10
fot. serwis prasowy
House Denim Collection jesień 2012
5
z
10
fot. serwis prasowy
House Denim Collection jesień 2012
6
z
10
fot. serwis prasowy
House Denim Collection jesień 2012
7
z
10
fot. serwis prasowy
House Denim Collection jesień 2012
8
z
10
fot. serwis prasowy
House Denim Collection jesień 2012
9
z
10
fot. serwis prasowy
House Denim Collection jesień 2012
10
z
10
fot. serwis prasowy