Już 2 miesiące po porodzie Gisele wróciła do pracy. Jedynie supermodelka jej kalibru może pozwolić sobie na to, by po tak krótkim czasie pozować w kampanii reklamowej strojów kąpielowych Calzedonia 2010. Gisele swoje idealne kształty zawdzięcza połączeniu jogi i rutynowych, łagodnych ćwiczeń, które pozwoliły jej w tak rekordowo szybkim czasie powrócić do pracy, umożliwiając jednocześnie opiekę nad synkiem.
Kampania była przygotowywana 19 lutego na wybrzeżu Kostaryki, w miejscu, z którym top modelka jest związana emocjonalnie, tam właśnie, w pobliskim domu, świętowała zawarcie małżeństwa ze swoim mężem Tom’em Brady’m. Autorem sesji zdjęciowej był Matt Jones, twórca poprzedniej edycji. Nieskażona, piaszczysta plaża, nadbrzeżna dżungla i chilloutowa sceneria w cieniu kolonialnego, domowego patio służyły jako tło zdjęć.
Gisele interpretuje trzy plażowe trendy kolekcji Calzedonia Swimwear: dżinsowe bikini, ciepłe, jasne, jednolite rozjaśnione przez słońce kolory oraz porywająca kolekcja o rockowym charakterze z ćwiekami oraz innymi gadżetami „out-of-the water”.
1
z
9
fot. serwis prasowy
Gisele Bundchen podczas sesji zdjęciowej do najnowszego katalogu marki Calzedonia
2
z
9
fot. serwis prasowy
Gisele Bundchen podczas sesji zdjęciowej do najnowszego katalogu marki Calzedonia
3
z
9
fot. serwis prasowy
Gisele Bundchen podczas sesji zdjęciowej do najnowszego katalogu marki Calzedonia
4
z
9
fot. serwis prasowy
Gisele Bundchen podczas sesji zdjęciowej do najnowszego katalogu marki Calzedonia
5
z
9
fot. serwis prasowy
Gisele Bundchen podczas sesji zdjęciowej do najnowszego katalogu marki Calzedonia
6
z
9
fot. serwis prasowy
Gisele Bundchen podczas sesji zdjęciowej do najnowszego katalogu marki Calzedonia
7
z
9
fot. serwis prasowy
Gisele Bundchen podczas sesji zdjęciowej do najnowszego katalogu marki Calzedonia
8
z
9
fot. serwis prasowy
Gisele Bundchen podczas sesji zdjęciowej do najnowszego katalogu marki Calzedonia
9
z
9
fot. serwis prasowy
Gisele Bundchen podczas sesji zdjęciowej do najnowszego katalogu marki Calzedonia