Finał przecen roku w Fashion House dla spryciarzy

Cenomania - czyli „przeceny przecen” markowego asortymentu w Fashion House Outlet Centre potrwa do 3 lutego br. Ostatni tydzień akcji wyprzedaży oznacza przeceny markowego asortymentu nawet o 80 procent oraz nietypowy konkurs dla sprytnych klientów outletu.
/ 31.01.2008 23:03
Cenomania - czyli „przeceny przecen” markowego asortymentu w Fashion House Outlet Centre potrwa do 3 lutego br. Ostatni tydzień akcji wyprzedaży oznacza przeceny markowego asortymentu nawet o 80 procent oraz nietypowy konkurs dla sprytnych klientów outletu.

W ramach Cenomanii, markowe produkty objęte dodatkową promocją oznaczone są specjalnymi metkami, na których widoczne są trzy ceny: oryginalna (czyli taka, jaka obowiązuje w firmowym sklepie), cena outlet (obowiązująca przez cały rok w Fashion House) oraz cena w Cenomanii.

Od 28 stycznia do 3 lutego włącznie, w konkursie organizowanym przez Fashion House Outlet Centre, każdy kto dokona zakupów w jednym ze sklepów w outlecie, może wygrać nagrodę o wartości 1500 zł. Zwyciężą Ci klienci, którzy uzyskają największą oszczędność obliczoną na podstawie porównania cen z metek zakupionych towarów.

Taki sposób robienia zakupów to tak zwany „smart shopping” – idea, która znana jest już na całym świecie. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Fashion House Outlet Centre we współpracy z instytutem Pentor International Research w czerwcu 2007r., w Polsce sprytnym kupującym jest już co czwarta osoba.

Informacje o Fashion House Outlet Centre:

The Outlet Centre - to sklepy fabryczne, w których sprzedawane są wyłącznie markowe produkty wysokiej jakości.
W Fashion House Outlet Centre towary markowe takie jak odzież, obuwie, czy różnego rodzaju akcesoria, sprzedawane są przez cały rok w cenach niższych od 30% do 70% w stosunku do cen w zwykłych sklepach.
Produkty oferowane w Fashion House Outlet Centre są końcówkami serii lub kolekcji, kolekcjami z poprzednich sezonów oraz nadwyżkami produkcyjnymi.

Zapraszamy do odwiedzenia strony www.fashionhouse.pl

Redakcja poleca

REKLAMA