Fashon Against AIDS: nowa kolekcja w H&M

To już trzecia odsłona kampanii, tym razem "festiwalowa", czyli w sam raz na muzyczne szaleństwo w plenerze
/ 26.04.2010 14:11
Letni sezon festiwalowy należy do najciekawszych okresów w roku, a teraz również do najbardziej owocnych! 20 maja 2010 roku H&M rozpocznie swoją trzecią kampanię Fashion Against AIDS, tym razem po raz pierwszy oferując kolekcję festiwalową, a 25% wpływów z jej sprzedaży zasili projekty uświadamiające młodzież na temat HIV/AIDS.

Kolekcja przeznaczona zarówno dla dziewcząt, jak i chłopców będzie w sprzedaży w działach Divided i zawierać będzie „kompleksowe” wyposażenie bywalca festiwali – od ubrań i dodatków po namioty i śpiwory, a jej sprzedaż cały czas zasilać będzie fundusze przeznaczone na promowanie idei bezpiecznego seksu.

– Dla mnie festiwale to miejsca jedyne w swoim rodzaju, stanowią źródło inspiracji, bo łączą muzykę i modę. Słuchanie swoich ulubionych zespołów, spotykanie twórczych ludzi różnych narodowości, odmiennie wyglądających – to dla mnie naprawdę inspirujące. No i bardzo ważne jest uświadamianie ludzi na temat problemu AIDS i HIV. Chcemy wspomóc walkę z tą chorobą przekazując część wpływów ze sprzedaży naszej kolekcji – mówi Ann-Sofie Johansson, szefowa działu projektów H&M. Wizerunek festiwalowy to globalny trend, w którym chodzi o wolność wypowiedzi i wspólne doświadczenia. Festiwale to ucieczka od prawdziwego świata, tutaj moda może przebić się na pierwszy plan.

Moda dziewczęca tego lata oznacza mieszankę rocka z bohemą i elegancją, z odrobiną motywów etnicznych, czyli na przykład dżinsowe szorty czy wzorzyste legginsy do zdobionych tunik, a maxi-sukienkom dodajemy zadziorności zakładając do nich skórzane kurtki. Buty typu gladiatorki, grube bransolety, szerokie paski i naszyjniki z korali dopełniają wizerunek, a słuchawki z nadrukami w motywy plemienne dodają charakteru.

Redakcja poleca

REKLAMA