Kolekcja przeznaczona zarówno dla dziewcząt, jak i chłopców będzie w sprzedaży w działach Divided i zawierać będzie „kompleksowe” wyposażenie bywalca festiwali – od ubrań i dodatków po namioty i śpiwory, a jej sprzedaż cały czas zasilać będzie fundusze przeznaczone na promowanie idei bezpiecznego seksu.
– Dla mnie festiwale to miejsca jedyne w swoim rodzaju, stanowią źródło inspiracji, bo łączą muzykę i modę. Słuchanie swoich ulubionych zespołów, spotykanie twórczych ludzi różnych narodowości, odmiennie wyglądających – to dla mnie naprawdę inspirujące. No i bardzo ważne jest uświadamianie ludzi na temat problemu AIDS i HIV. Chcemy wspomóc walkę z tą chorobą przekazując część wpływów ze sprzedaży naszej kolekcji – mówi Ann-Sofie Johansson, szefowa działu projektów H&M. Wizerunek festiwalowy to globalny trend, w którym chodzi o wolność wypowiedzi i wspólne doświadczenia. Festiwale to ucieczka od prawdziwego świata, tutaj moda może przebić się na pierwszy plan.
Moda dziewczęca tego lata oznacza mieszankę rocka z bohemą i elegancją, z odrobiną motywów etnicznych, czyli na przykład dżinsowe szorty czy wzorzyste legginsy do zdobionych tunik, a maxi-sukienkom dodajemy zadziorności zakładając do nich skórzane kurtki. Buty typu gladiatorki, grube bransolety, szerokie paski i naszyjniki z korali dopełniają wizerunek, a słuchawki z nadrukami w motywy plemienne dodają charakteru.
1
z
10
fot. serwis prasowy
H&M kolekcja Fashion against AIDS 2010
2
z
10
fot. serwis prasowy
H&M kolekcja Fashion against AIDS 2010
3
z
10
fot. serwis prasowy
H&M kolekcja Fashion against AIDS 2010
4
z
10
fot. serwis prasowy
H&M kolekcja Fashion against AIDS 2010
5
z
10
fot. serwis prasowy
H&M kolekcja Fashion against AIDS 2010
6
z
10
fot. serwis prasowy
H&M kolekcja Fashion against AIDS 2010
7
z
10
fot. serwis prasowy
H&M kolekcja Fashion against AIDS 2010
8
z
10
fot. serwis prasowy
H&M kolekcja Fashion against AIDS 2010
9
z
10
fot. serwis prasowy
H&M kolekcja Fashion against AIDS 2010
10
z
10
fot. serwis prasowy
H&M kolekcja Fashion against AIDS 2010