Dziewczyna z Top Model w kampanii Viceversa

Kolejna uczestniczka - Beata Szarłowska udowadnia, że nie trzeba wygrać programu by robić karierę w modellingu
/ 07.04.2011 07:17
„True Romance” – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki Viceversa.

Do współpracy przy sesji zdjęciowej marka zaprosiła znaną z programu TOP MODEL Beatę Szarłowską.

Marka Viceversa rozpoczęła budowę nowego wizerunku od zmiany kolekcji – odważniejszy design oraz orzeźwiająca kolorystyka zdecydowanie przybliżają markę do najświeższych trendów w modzie.

Sesja jest efektem pracy, utalentowanego zespołu. Zdjęcia zrealizował duet fotografów Michał Kar i Maciej Piórko, stylizacją zajęła się Pola Madej-Lubera, make-up wykonała Zosia Krasuska-Kopyt a o włosy zadbał Michał Bielecki.

Najnowsza kolekcja na sezon wiosna-lato 2011 już jest dostępna w salonach Viceversa, adresy dostępne są na stronie www.viceversa.pl  

Redakcja poleca

REKLAMA