Diva – od glamour po vintage
Dyskretny łańcuszek czy połyskujący wisior? Sznur pereł, czy może zestaw kolorowych bransoletek? Do dżinsów, białej koszuli czy kostiumu kąpielowego? Do biura, na spacer, a może na imprezę? Dzięki biżuterii marki Diva przeobrażamy się w mgnieniu oku. Australijska marka Diva przebojem wchodzi na polski rynek. Biżuteria Diva powstała dla młodych kobiet, które każdego dnia chcą wyglądać inaczej. „Diva to możliwość wyboru – mówi Michelle Bohn Head of Product w firmie Diva. – zwykle nie możemy sobie pozwolić, aby każdego dnia mieć na sobie nową marynarkę czy spodnie. Z biżuterią sprawa wygląda inaczej. Jeden element może diametralnie zmienić styl naszego ubioru.”
Diva – światowe trendy na co dzień
Inspiracji zespół marki Diva poszukuje w Londynie, Paryżu i Nowym Jorku. Zespół tzw. „buy’erek” czyli dziewczyn wyznaczających trendy i kierunki w biżuterii fast fashion na bieżąco śledzi największe pokazy mody oraz wyczuwa nadchodzące hity sezonu. Wszystko po to, by biżuteria marki Diva zawsze odpowiadała światowym trendom. Biżuterię Diva noszą gwiazdy - Nicole Ritchie, Kim Kardashian, Blake Lively – teraz kolej na polskie dziewczyny!
Diva i TOP MODEL - Katarzyna Smolińska w pięciu kolekcjach
W pierwszej polskiej sesji zdjęciowej marki Diva wzięła udział znana z TOP MODEL Katarzyna Smolińska. „Zdecydowaliśmy się na współpracę z Kasią, bo Diva to marka dla kobiet młodych, lubiących zabawę ze stylizacją. Kasia to dziewczyna, która stawia czoła wyzwaniom, a swoje marzenia realizuję z wielką siłą i energią .” mówi Michelle Bohn. Kasię w biżuterii Diva będzie można zobaczyć już w marcu w sklepach DIVA, jak również na facebook’u – DIVA POLAND.
Podczas sesji Kasia Smolińska miała na sobie 5 najnowszych kolekcji biżuterii Diva, a w każdej zaprezentowała zupełnie inny wizerunek – od zwariowanie dziewczęcego po uwodzicielski i bardzo kobiecy.
Diva – ponad 4000 sklepów na całym świecie
Diva to australijska marka, która przebojem wchodzi na rynek Europejski. Pierwsze sklepy otworzyła już w Polsce ! Diva jest częścią największego w świecie przedsięwzięcia w branży modnej biżuterii (ponad 4000 sklepów w 26 krajach świata). To jeden z największych producentów biżuterii typu fast fashion, odzwierciedlającej najnowsze trendy w modzie. Biżuterię dla marki Diva projektują designerzy odpowiedzialni za styl akcesoriów w takich sklepach jak: TOPSHOP, Miss Selfridge czy Dorothy Perkins.
1
z
6
fot. serwis prasowy
Kasia Smolińska, uczestniczka programu "Top Model" podczas sesji zdjęciowej dla marki Diva
2
z
6
fot. serwis prasowy
Kasia Smolińska, uczestniczka programu "Top Model" podczas sesji zdjęciowej dla marki Diva
3
z
6
fot. serwis prasowy
Kasia Smolińska, uczestniczka programu "Top Model" podczas sesji zdjęciowej dla marki Diva
4
z
6
fot. serwis prasowy
Kasia Smolińska, uczestniczka programu "Top Model" podczas sesji zdjęciowej dla marki Diva
5
z
6
fot. serwis prasowy
Kasia Smolińska, uczestniczka programu "Top Model" podczas sesji zdjęciowej dla marki Diva
6
z
6
fot. serwis prasowy
Kasia Smolińska, uczestniczka programu "Top Model" podczas sesji zdjęciowej dla marki Diva