Dolce & Gabbana - podsumowanie kolekcji męskiej na 2010 rok

Elegancja, męskość i zdecydowanie - oto cechy kolekcji podsumowującej rok 2010, przygotowanej przez słynny dom mody. Oto, w jaki sposób powinien prezentować się idealny mężczyzna.
/ 11.08.2010 06:50

Elegancja, męskość i zdecydowanie - oto cechy kolekcji podsumowującej rok 2010, przygotowanej przez słynny dom mody. Oto, w jaki sposób powinien prezentować się idealny mężczyzna.

Dolce & Gabbana 2010

Pełna nazwa owej kolekcji oznacza, że należy ona do linii ekskluzywnej, a co za tym idzie, znacznie droższej od tradycyjnej wersji D&G. Jest kierowana do osób powyżej nastu lat, które osiągnęły sukces zawodowy i są świadomi wszystkiego, co dzieje się w ich życiu - również w kwestiach modowych. Zwolennikiem tego wydania jest między innymi Johnny Deep.

Dolce & Gabbana 2010

Dolce & Gabbana 2010

Kolekcję rozpoczynają propozycje bankietowe i wieczorowe. Smokingi są dobrze skrojone a same marynarki mają dwie wersje zapięć. Pierwsza - przeznaczona dla szczuplejszych panów, dwurzędowa na styl marynarski. Ich szerokie zapięcie optycznie dodaje kilogramów. Kolejna propozycja to jedno zapięcie, które jest niezwykle szykowne i efektowne.

Dolce & Gabbana 2010

Dolce & Gabbana 2010

Dom mody proponuje ciekawe materiały, z których uszyto ubrania. Uwagę przykuwają także muszki, które występują niemal w każdej propozycji wyjściowo-okolicznościowej. Są one niezwykle modne i jeszcze przez długi czas będą utrzymywać się w modzie męskiej. Ważne, by wybrać model w jednolitym kolorze, bez zbędnych aplikacji.

Dolce & Gabbana 2010

Dolce & Gabbana 2010

Ciemnobrązowe skóry mają krój niczym z lat 20-tych. Podobnie jest z krojem spodni, który wzoruje się na oxfordzkiej modzie tamtych czasów. Kołnierze znów są niezwykle modne i dodają stylizacji zawadiackiego looku. Ostatnia propozycja łączy elegancję z dużą swobodą. Kraciaste koszule zapięte pod samą szyję doskonale komponują się z kamizelkami. Ciemne przetarte spodnie oraz masywne buty uzupełniają stylizację. A wam jak się podoba kolekcja?

Redakcja poleca

REKLAMA