Bata poszerza sieć salonów firmowych w Polsce

Bata – ciesząca się ogromną popularnością marka obuwnicza – rozwija sieć swoich salonów w Polsce. Siła firmy leży w jej światowym rozmachu.
/ 26.09.2007 17:12
Bata – ciesząca się ogromną popularnością marka obuwnicza – rozwija sieć swoich salonów w Polsce. Siła firmy leży w jej światowym rozmachu.

Produkty znane są już na 5 kontynentach – w ponad 50 krajach klienci odwiedzają 4 600 placówek! W 26 krajach pracuje 40 obiektów produkcyjnych. Szeroka paleta barw i fasonów, nowoczesne technologie i komfort użytkowania sprawiają, że konsumenci chętnie wybierają obuwie Baty.

Także w Polsce ta marka jest ceniona szczególnie wśród osób, które wybierają nowoczesne i stylowe wzornictwo. Na dzień dzisiejszy Bata Poland Sp. z o.o. posiada trzydzieści pięć sklepów firmowych (dwa typu City Store, trzydzieści jeden typu Super Store oraz dwa outlety).
Sklepy typu City Store zlokalizowane przy najlepszych ulicach handlowych w centrum miast, oferują kompleksową obsługę klienta, z wykorzystaniem technik prezentacji oraz pomocą w odpowiednim doborze obuwia i jego zakupie. W sklepach typu Super Store zlokalizowanych w Centrach Handlowych personel asystuje klientom, udzielając fachowych informacji i pomocy w dokonaniu zakupu.

Najbliższe otwarcia zaplanowano na wrzesień i październik br.
  • 28 września w Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim Bata otworzy 36. sklep, pierwszy w tym mieście. 29 września zapraszamy klientów.
  • 4 października w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku zostanie otwarty 37. sklep, tym samym już drugi w Gdańsku.
  • 38. sklep będą mogli odwiedzić mieszkańcy Wrocławia już 17 października. Klientów i wielbicieli wyrobów Baty zapraszamy do centrum handlowego Magnolia Park – to już 4. z kolei sklep w stolicy Dolnego Śląska.
Sklepy Baty oferują bogaty asortyment obuwia damskiego, męskiego i dziecięcego – w Gorzowie (na 315m²), w Gdańsku (250m²) i we Wrocławiu (335m²) będzie to około 7 tys. par ze wszystkich dostępnych w sezonie kolekcji! Poza tym klienci znajdą szereg atrakcyjnych i stylowych dodatków: około 200 wzorów torebek damskich, akcesoria ze skóry (kurtki, portfele, paski, rękawiczki) oraz środki do pielęgnacji obuwia.

Na każde otwarcie firma Baty przygotowała 20% upustu na cały asortyment. Zaplanowano też specjalne atrakcje – w licznych konkursach i loteriach kupujący będą mogli wygrać kupony do wykorzystania w salonie Baty. Przy każdej wygranej organizatorzy będą informowali o sponsorze nagród.
Tagi: buty, Bata, moda

Redakcja poleca

REKLAMA