Maszynka Gillette Fusion

Marka Gillette na polski rynek wprowadziła nową generację maszynek do golenia dla mężczyzn - GILLETTE FUSION. Maszynka, dostępna w dwóch wariantach – manualnej oraz zasilanej bateryjnie, to synonim nie tylko rewolucyjnej technologii, ale także nowej epoki w goleniu i stylizacji zarostu. Dodatkowo, linia kosmetyków do golenia i po goleniu Gillette Fusion pomoże mężczyznom w pielęgnacji gładkiej i zdrowej skóry.
/ 20.10.2007 22:19
Marka Gillette na polski rynek wprowadziła nową generację maszynek do golenia dla mężczyzn - GILLETTE FUSION. Maszynka, dostępna w dwóch wariantach – manualnej oraz zasilanej bateryjnie, to synonim nie tylko rewolucyjnej technologii, ale także nowej epoki w goleniu i stylizacji zarostu. Dodatkowo, linia kosmetyków do golenia i po goleniu Gillette Fusion pomoże mężczyznom w pielęgnacji gładkiej i zdrowej skóry.

Procter & Gamble wprowadza na polski rynek nowe produkty - Gillette Fusioni Gillette Fusion Power – rewolucyjne nowe maszynki do golenia na mokro dla mężczyzn oraz pierwsze na świecie maszynki wykorzystujące nowoczesne rozwiązania technologiczne zastosowane zarówno w przedniej, jak i tylnej części wkładu. Obie maszynki osiągnęły jeszcze większe możliwości niż najlepsze dotychczas na świecie maszynki MACH3Turbo i M3Power dzięki przełomowym, innowacyjnym rozwiązaniom, które znacznie poprawiają dokładność i komfort golenia:
  • 5-ostrzowa powierzchnia goląca
  • Precyzyjny trymer do trudno-dostępnych miejsc
  • Udoskonalony pasek nawilżający Indicator
  • Ulepszony system ruchomej głowicy
  • Elastyczne listki napinające
  • Specjalny system mocowania wkładu
W obu maszynkach zastosowano nową technologię w postaci „powierzchni golącej” uzyskanej dzięki pięciu ostrzom znajdującym się w przedniej części wkładu, rozstawionym w odstępach o 30 procent mniejszych niż w maszynce MACH3.
Zastosowany po raz pierwszy w Gillette M3Power silniczek wywołujący mikro-drgania został w Gillette Fusion Power unowocześniony. Mikroukład optymalizuje skuteczność działania golarki, regulując napięcie i częstotliwość prądu. Dioda wskazująca niski poziom naładowania zapala się, kiedy należy wymienić baterię, natomiast dzięki funkcji automatycznego wyłączania maszynka zostaje wyłączona po około ośmiu minutach ciągłej pracy w razie jej przypadkowego uruchomienia.

Ponadto w ostrzach Gillette Fusion Power zastosowano opracowaną przez Gillette najnowocześniejszą technologię powlekania powierzchni, co zapewnia niezwykłą gładkość
i komfort golenia.

Maszynka Gillette Fusion, zarówno w wersji ręcznej jak i elektrycznej, posiada dodatkowe elementy w przedniej części wkładu, które poprawiają skuteczność „powierzchni golącej”. System ruchomej głowicy pozwala na precyzyjne prowadzenie ostrza po konturach twarzy, zapewniając większą dokładność i wygodę golenia. Udoskonalony pasek nawilżający ze wskaźnikiem zużycia wkładu zmienia kolor na biały, kiedy parametry nawilżania zaczynają odbiegać od optymalnych. Oba produkty wyposażono w doskonale wyprofilowaną rączkę, dzięki której golarka pewnie leży
w dłoni i użytkownik ma nad nią pełną kontrolę. Uchwyt maszynki posiada bardzo nowoczesny, zaawansowany technologicznie i efektowny profil. Chrom podkreśla wysoką jakość oraz nowoczesność produktu. Głęboko metaliczny niebieski kolor elementów maszynki uzupełnia ogólny jej wizerunek, jako produktu zaawansowanego technologicznie. Otwarta architektura daje bardzo eleganckii futurystyczny profil.

Innowacje Gillette to nie tylko nowości w samej budowie maszynki. To także nowa linia kosmetyków do pielęgnacji przed i po goleniu. Zaprojektowane specjalnie do współpracy z maszynkami Fusion: Gillette Fusion Hydra. Dzięki nowej serii kosmetyków każdy mężczyzna będzie mógł codziennie dbać o swoją skórę, unikając podrażnień oraz zapewniając jej gładkość.

Mężczyźni cenią precyzję i innowacyjność maszynki podczas golenia.

Według badań przeprowadzonych na zlecenie marki Gillette w marcu tego roku przez Instytut Pentor , mężczyźni oczekują od golenia przede wszystkim dokładności i gwarancji nienagannego wyglądu. 71% badanych goli się na gładko, a niemal połowa (45%) codziennie. Zdecydowana większość mężczyzn przykłada do czynności golenia wielką wagę. 72% badanych przy goleniu nie śpieszy się, aby być bardzo dokładnie i dobrze ogolonym. W związku z tym wybór produktów i przyborów do golenia jest dla mężczyzn kwestią niezwykle ważną – chodzi bowiem zarówno o dobry wygląd i samopoczucie, ale także kwestie higieny osobistej, jak i dbałości o skórę. Dlatego też mężczyźni są bardziej skłonni do używania innowacyjnych produktów.

Jakość, marka czy producent ma dla mężczyzn, szukających produktu do golenia, ogromne znaczenie, dlatego też decyzji o wyborze dokonują nie tylko w oparciu o ładne, atrakcyjne opakowanie. Ponad połowa pytanych twierdzi, iż dokładnie ogląda to, co kupuje i czyta informacje na opakowaniach.

Cena detaliczna maszynki Gillette Fusion z dwoma wkładami będzie wynosić ok. 48,90 PLN, natomiast Fusion Power z jednym wkładem i baterią Duracell ok. 59,90 PLN. Wkłady do Gillette Fusion będą kosztować w obrocie detalicznym ok. 63,90 PLN, zaś 4 wkłady Fusion Power ok. 69, 90 PLN. Żel do golenia Fusion Hydra Gel: 17, 90 PLN, balsam po goleniu Fusion i żel po goleniu Fusion 19,90 PLN.