O takich premierach pisze się przyjemnie. Bo nasz rynek otwiera się na coraz to więcej nowości dając nam, konsumentkom, swobodę wyboru najlepszych kremów i kosmetyków pielęgnujących…
Czy warto sięgać po nowości?
Zdecydowanie tak. Choć firmy starają się budować w nas wierność marce, tak naprawdę to tylko marketingowy chwyt. Bez próbowania bowiem nigdy nie znajdziemy kosmetyku idealnego do naszej skóry w danym czasie. A za rok może się okazać, że potrzebujemy już czegoś nowego…
Oczywiście, sięgając po zupełne nowości warto robić to z głową:
- Czytać niezależne opinie w sieci, zwłaszcza na forach
- Czytać dokładnie etykiety
- Prosić w sklepach i aptekach o próbki produktów
- Kierować się nie tyle fajną reklamą co dopasowaniem do naszych indywidualnych potrzeb
Innowacja w kosmetyce to bowiem nie tylko nowe egzotyczne zapachy i konsystencje przypominające produkty z NASA. Postęp oznacza przede wszystkim nowe formuły, często wnikające lepiej w skórę i nowe składniki aktywne, często bardziej skuteczne i bezpieczniejsze dla ciała.
A oto pięć nowych marek kosmetycznych, które pojawiły się niedawno na polskim rynku. Może któraś będzie strzałem w dziesiątkę akurat dla ciebie?
St. Tropez
Dla kogo? Dla wszystkich tych, które nie mogą doczekać się wiosny i lata; chcą być apetycznie brązowe lub lekko opalone bez wystawiania się na niszczące skórę promienie słoneczne.
To marka, która na świecie zadebiutowała przed 17 laty i do dziś cieszy się renomą nawet wśród celebrities. Jej największe osiągnięcie to opracowanie technologii Aromaguard, która naprawdę pozwala wyeliminować brzydki zapach z kosmetyków samoopalających. Wśród kosmetyków tej marki szczególnie warto wspomnieć od dwóch liniach: Gradual Tan, która pozwala powoli, subtelnie zabrązawiać skórę bez ryzyka smug i zbyt drastycznych zmian oraz Self Tan, która gwarantuje brąz ładny ale szybki.
Kosmetyki:
Gradual Tan lekki krem do twarzy, cena: 72 zł
Gradual Tan, mleczko do ciała, cena: 72 zł
Self Tan, mleczko do ciała, cena: 105 zł
Self Tan, spray brązujący, cena: 105 zł
Quiriness
Dla kogo? Dla pań po 30-tce, które nękają codzienne defekty cery takie jak przebarwienia, zaczerwienienia i inne drobne niedoskonałości i które obserwują też w lustrze pierwsze bruzdy zdradzające upływ czasu.
To marka luksusowych kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Na polskim rynku debiutuje z nowym serum Elixir Eclat Parfait. Serum dzięki swym unikalnym składnikom eliminuje i zapobiega powstawaniu brązowych plamek, zaczerwienień oraz niedoskonałości. Poza właściwościami depigmentacyjnymi, serum zwęża również pory i wygładza drobne linie, a zawarty w nim kompleks EOS działa odprężająco. W składzie znajdziemy m.in. Alpha-arbutynę, koktajl roślinno-algowy, żeń-szeń, czarną herbatę i ujędrniający grzyb huba.
Elixir Eclat Parfait, cena: 215 zł
Boderm ACNAID
Dla kogo? Dla kobiet, które wciąż nęka uporczywy trądziki mimo 30-stu lat na karku. Dla wszystkich zmęczonych ciągłą walką z pojawiającymi się zaskórnikami…
Dermokosmetyki ACNAID działają silnie antybakteryjnie i przeciwzapalnie, maksymalnie redukując zmiany trądzikowe o charakterze zapalnym i niezapalnym. Stosowane zapobiegawczo na stany zapalne skóry nie dopuszczają do powstawania nowych wyprysków. W serii produktów do pielęgnacji cery trądzikowej ACNAID znajduje się żel punktowy, zawierający pierwszą gotową formulację 4% H2O2 Nadtlenku wodoru (najwyższe stężenie na rynku preparatów przeciwtrądzikowych) + 0,5% Kwasu salicylowego.
Kosmetyki:
Innowacyjne kremowe mleczko oczyszczająco-kondycjonujące do skóry trądzikowej, cena: 50 zł
Liquid Soap – żel myjący do skóry trądzikowej, cena: 50 zł
PointGel, żel punktowy, cena: 50 zł
Besame Cosmetics
Dla kogo? Dla wszystkich miłośniczek makijażu, które poszukują wciąż nowych kolorów i formuł; dla fanek stylu retro i kobiet dbających o naturalny skład kosmetyków.
Besame Cosmetics to marka popularna w Stanach Zjednoczonych, która zrobiła karierę dzięki designerskiemu odwołaniu do trendu vintage i dawnego Hollywoodu lat 40-tych. W klasycznych retro opakowaniach, które aż chce się trzymać w torebce znajdziemy produkty do makijażu oparte na aloesie, żeń-szeniu, oliwie z oliwek, zielonej herbacie, olejku z jojoby, ekstrakcie z płatków róż i lawendy, oleju z avocado. Najsłynniejszy produkt Besame to wspaniałe pomadki do ust…
Classic Color Lipstick, cena: 75 zł
Epionce
Dla kogo? Dla kobiet i mężczyzn zainteresowanych odbudowaniem ubytków skóry powstałych z związku z trądzikiem oraz starzeniem. Dla miłośników zaawansowanych technologii chroniących oraz wspomagających proces regeneracji. Dla wszystkich pań wkraczających w wiek dojrzały.
Epionce to marka, która stawia na hi-tech. Formuły ich preparatów to starannie wypracowane kompleksy, mające za zadanie pomagać biologii, tam gdzie natura nie daje sobie rady. Aktywne kompleksy pochodzenia roślinnego zawarte w kosmetykach mają działanie silnie nawilżające i stymulujące produkcję kolagenu oraz elastyny. Produkty nie zawierają parabenów i ani substancji zapachowych.
Kosmetyki:
Renewal Facial Cream – krem dla skóry suchej/wrażliwej i normalnej, cena: 350 zł
Renewal Lite Facial Lotion – Odnawiająca lekka emulsja do twarzy - dla skóry mieszanej i tłustej/problemowej, cena: 350 zł
Renewal Eye Cream – odnawiający krem pod oczy, cena: 290 zł
Renewal Enriched Body Lotion – odnawiający balsam do ciała, cena: 160 zł
Restorative Hand Cream - regenerujący krem do rąk – pomaga cofnąć oznaki starzenia, cena: 160 zł