Pretty One na jesień 2010

Klasyka w awangardowym wydaniu
/ 05.07.2010 07:56
Jaki jest styl kobiet biznesu? Czy klasyka i elegancja zawsze musi mieścić się w sztywnych ramach poprawnego dress-codu na każdą okazję? Oczywiście, że nie! Polska marka Pretty One pokazuje, że dama biznesu ma wyobraźnię, seksapil, wysublimowany gust i przed wszystkim styl prawdziwej kobiety sukcesu…

W przedpremierowej sesji zdjęciowej, która jest zapowiedzią nowej kolekcji i całej kampanii jesień/zima 2010 Pretty One ukazuje swoje awangardowe oblicze. Styl polskiej marki to przede wszystkim wytworna elegancja podkreślona niezwykle kobiecymi akcentami. To propozycja dla kobiet zdecydowanych, aktywnych, zawsze osiągających cele, które sobie wyznaczą. Jako dynamicznie rozwijająca się polska marka, Pretty One postanowiło stworzyć zupełnie odmienny wizerunek nowoczesnej bizneswoman.
,br> Jednym z pierwszych kroków jest pokazanie, że każdym strojem można i należy się bawić. Aby uwidocznić to Pretty One w sesji wykorzystało niecodzienne połączenie swoich biznesowych propozycji z żywymi kolorami i kwiatową scenerią. Marka pokazuje, że klasyka ma wiele twarzy. Według Pretty One kobiety wyrażając się poprzez codzienny strój, tworzą swój indywidualny i unikatowy styl. Już niedługo będzie można podziwiać kolejną odsłonę Pretty One w jesienno-zimowej kolekcji na rok 2010/2011.

Redakcja poleca

REKLAMA