Czego pragną kobiety wg marki Lorus

Prostokątne tarcze, stylizowane podziałki minutowe, biel i czerń to elementy charakteryzujące najnowszą kolekcję damskich zegarków Lorus. Inspirowane prostotą, geometrycznymi kształtami i nowoczesnymi trendami w projektowaniu biżuterii, zostały dedykowane młodym kobietom, które wiedzą jak wykorzystać cenny czas pochłaniany przez miejskie życie.
/ 23.02.2008 21:28
Prostokątne tarcze, stylizowane podziałki minutowe, biel i czerń to elementy charakteryzujące najnowszą kolekcję damskich zegarków Lorus. Inspirowane prostotą, geometrycznymi kształtami i nowoczesnymi trendami w projektowaniu biżuterii, zostały dedykowane młodym kobietom, które wiedzą jak wykorzystać cenny czas pochłaniany przez miejskie życie.

Zegarki są nieodłącznym elementem stroju, często na równi stawianym z biżuterią. Tak jak ona, powinny być precyzyjnie zaprojektowane jako samodzielne „małe dzieła sztuki”.
W nowych modelach Lorus RRW tarczę o nietypowym wypukłym ciętym szkle mineralnym połączono ze złotem i stalą wykorzystaną w kopercie.

Zegarki z serii Lorus RRW dostępne są w dwóch wersjach kolorystycznych: czarnej i białej, z możliwością wyboru oprawy tarczy: złotej lub ze stali szlachetnej.

Specyfikacja modeli:
  • Koperta ze stali szlachetnej
  • Wypukłe szkło mineralne
  • Skórzany pasek
Informacje dodatkowe:

Lorus charakteryzuje się wysoką jakością mechanizmów, wykonania i ciekawymi projektami. Jest częścią Seiko Watch Corporation i istnieje na międzynarodowych rynkach nieprzerwanie od kwietnia 1982 roku. W ciągu lat swojej działalności zdobyła setki milionów konsumentów na całym świecie. Marka została doceniona w Ameryce Północnej, Europie, Afryce i Oceanii.

W Polsce jej dystrybutorem jest firma Zibi, a zegarki dostępne są we wszystkich salonach sieci Time Trend należących do tej firmy oraz w sklepach partnerów handlowych na terenie kraju.