Anja w swych projektach dokonała mocnego zestawienia postpunk’u i elegancji – w efekcie otrzymaliśmy unikalną kolekcję w stylu aristocratic chic, w której dominuje czerń oraz mocne, graficzne elementy geometryczne - przeszycia, aplikacje, zamki. Unikatowa kolekcja ma także dość odważnie zestawione materiały - miękka licowana skóra połączona jest z mięsistym zamszem, a małe torebki kopertówki wykończone są srebrnymi trójkątami.
Cała kolekcja zaprojektowana została w kilku kolorach: fiolecie, czerni, szarości, z małym dodatkiem brązu. Uzupełnieniem są gęste złote lub srebrne dodatki. W modelach butów typu botki dominują koturny, zaś w kozakach płaskie obcasy, co sprawia, że kolekcja jest nie tylko piękna, ale także wygodna dla kobiet ceniących na co dzień swobodę w wyrażaniu siebie.
„Głównym celem, który mi przyświecał w pracach nad tym projektem było stworzenie kolekcji butów i torebek, które sama chętnie bym kupiła i nosiła” – powiedziała Anja Rubik.
Specjalna, limitowana kolekcja dla QUAZI jest pierwszą kolekcją przygotowaną i sygnowaną przez Anję Rubik – polską modelkę światowej sławy, umieszczoną przez magazyn Vogue na 4 miejscu wśród 10 najlepszych modelek świata. Brała ona udział w kampaniach reklamowych dla takich światowych marek jak m.in. Chloe, Dior, Emporio Armanii, Valentino czy Dolce&Gabbana. Tej jesieni, oprócz reklam QUAZI, możemy zobaczyć ją także w reklamach domu mody Gucci.
1
z
5
fot. serwis prasowy
Anja Rubik dla QUAZI - kolekcja jesień-zima 2009/2010
2
z
5
fot. serwis prasowy
Anja Rubik dla QUAZI - kolekcja jesień-zima 2009/2010
3
z
5
fot. serwis prasowy
Anja Rubik dla QUAZI - kolekcja jesień-zima 2009/2010
4
z
5
fot. serwis prasowy
Anja Rubik dla QUAZI - kolekcja jesień-zima 2009/2010
5
z
5
fot. serwis prasowy
Anja Rubik dla QUAZI - kolekcja jesień-zima 2009/2010